Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » Sote-uudistusta ruotivasta uutuuskirjasta tarjous alan ammattilaisille

Into Kustannus

Sote-uudistusta ruotivasta uutuuskirjasta tarjous alan ammattilaisille

Julkaistu: 12.03.2015 klo 11:09
Julkaisija: Into Kustannus

Heikki Hiilamon Hyvinvoinnin vakuutusyhtiö -kirja kertoo sote-uudistuksen pähkinänkuoressa. Tarjous alan ammattilaisille, tilaa nyt.

Sote-keskustelu jatkuu ja päätöksenteko venyy. Sosiaalipolitiikan professori Heikki Hiilamon sote-kirja HYVINVOINNIN VAKUUTUSYHTIÖ kysyy, miten sosiaali- ja terveyspalvelut pelastetaan Suomessa. Kenelle palvelut kuuluvat ja kuka ne maksaa? Teos sukeltaa sote-ongelmien ytimeen. Kolmessa keskeisessä sote-työryhmässä vaikuttanut Heikki Hiilamo avaa uudistuksen taustaa, kulissien takana käytyjä neuvotteluja ja uudistuksen sudenkuoppia.

Tilaa nyt itsellesi ja organisaatiollesi Hiilamon kiitetty kirja. Hyvää taustamateriaalia vaikutustyöhön. Kansanterveyslaitoksen entinen pääjohtaja, professori Jussi Huttunen ylisti julkistamistilaisuudessa kirjaa tärkeäksi ja mukaansatempaavaksi, oikeaksi makupalaksi.

Tilaa kirja tarjoushintaan 15 € kappale (suositushinta 25 €) + postikulut 3 €. Merkitse tilaukseen alennuskoodi sote1.

Yli 50 kappaleen kirjatilaukset: kirja hintaan 10 €/kpl. Tilaa osoitteesta jaana.airaksinen@intokustannus.fi.

Into on ketterä ja ärhäkkä tietokirja- ja yleiskustantamo. Julkaisemme ajankohtaista tietoa, hillittömän kiinnostavaa kaunoa, kantaaottavia pamfletteja, laadukasta käännöskirjallisuutta ja Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä. Monet kirjoistamme ovat saatavissa myös e-kirjoina.

intokustannus.fi | mondediplo.fi | into-ebooks.com | facebook.com/intokustannus | twitter.com/Into_Publishing | youtube.com/intokustannus