Etusivu » Tiedotteet » Sosiaaliset kysymykset » PHSOTEY tiedottaa: Peruspalvelukeskus Aavan johtoon viisi hakijaa yhtymästä

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

PHSOTEY tiedottaa: Peruspalvelukeskus Aavan johtoon viisi hakijaa yhtymästä

Julkaistu: 11.03.2015 klo 16:15
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Peruspalvelukeskus Aava –liikelaitoksen johtajaksi haki viisi henkilöä yhtymän sisältä. Yhtymän ilmoitustaululla julkaistun työpaikkailmoituksen hakuaika päättyi eilen. Tehtävään hakivat:

• Hostio Monica/ Helsingin yliopisto, Terveydenhuollon maisteri/ Henkilöstöjohtaja, Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveysyhtymä
  • Kämppi Virpi/ Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Kauppatieteiden maisteri/ Talous- ja hallintopäällikkö, Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveysyhtymä, Peruspalvelukeskus Aava
  • Luomala Juha/ Jyväskylän yliopisto, Yhteiskuntatieteiden maisteri /Johtaja,Päijät-Hämeen ja Itä-UudenmaanSosiaalialan osaamiskeskus Verso – liikelaitos
  • Penttilä Veli/ Turun yliopisto, Oikeustieteen kandidaatti/ Hallintojohtaja , Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveysyhtymä
  • Sipilä Sami/ Jyväskylän yliopisto, Kauppatieteiden maisteri, Filosofian maisteri/ Talousjohtaja, Päijät-Hämeen sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä

Tehtävä on määräaikainen ajalle 1.8.2015 - 31.4.2017. Nykyinen johtaja Sirkka-Liisa Pylväs jää eläkkeelle syyskuun alusta.

Johtajan valintaa valmistelee työryhmä, johon kuuluvat johtokunnan puheenjohtaja Juhani Lehto, johtokunnan jäsen Jyrki Loijas sekä yhtymän johtaja Timo Louna sekä seiskakuntien edustajana kunnanjohtaja Riku Rönnholm.  Johtokunta valitsee liikelaitoksen johtajan kuultuaan yhtymän hallitusta ja jäsenkuntia. Johtajavalinta on johtoryhmän käsittelyssä 24. maaliskuuta.

Juhani Lehto, Aavan johtokunnan puheenjohtaja, 050 372 1942

Päijät-Hämeen suurin sosiaali- ja terveysalan palveluntuottaja ja työnantaja. Intohimona hyvinvointi. Potilaan ja asiakkaan etu edellä www.phsotey.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki