Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Valaisinuutuudet kotiin ja pihapiiriin

Julkaistu: 12.09.2014 klo 15:00
Julkaisija: Airam Electric Oy Ab

PIHAPIIRIIN HELPPO JA NOPEA EASY CONNECT

Easy Connect on Airamin maahantuoma ranskalainen konsepti, joka on saavuttanut suosiota ympäri Eurooppaa. Easy Connect –pihapiirivalosarjalla rakennat helposti ja nopeasti lisävalaistusta pihapiiriisi.

• Valaisinsarja ei vaadi muuntajaa. Verkkovirtajohto kytketään suoraan maadoitettuun pistorasiaan.
  • Sarja on kätevästi laajennettavissa erilaisin valaisin- ja haaroitusosien avulla maks. 3600 W ja 300 m asti.
  • Järjestelmä on vesitiivis 1 m syvyyten asti ja kaapelit voi asentaa suoraan maahan.
  • Asennus onnistuu kätevästi ilman työkaluja ja voit valita mieleisen valaisinmallin useista eri vaihtoehdoista.
  • Kauko-ohjausmahdollisuus.
  • Lisätietoja: Easy-connect.com -verkkosivuilta löydät koko malliston kuvineen ja asennusvinkkeineen.

Easy Connection

LUDVIKA PIHAPIIRIVALAISIMET

Ludvika on moderni alumiinrunkoinen versio käpyvalaisimista. Sarjassa on valittavissa kaksi väriä ja kaksi muotoa. Runkovärit: valkoinen (RAL 9003) tai harmaa (RAL 7011). Valonlähde E27, maks. 40 W on tilattava erikseen. Myynti: sähkötukkuliikkeet ja sähköurakoitsijat.

Ludvika-valaisimet

FUMAGALLI SEINÄVALAISIMET

Fumagalli-malliston seinävalaisimet sopivat kiinteistöihin ulkona ja myös asuinhuoneistojen kosteisiin tiloihin (IP66). Valaisimien runko on iskunkestävää muovia ja kupu akryylia (PMMA). Materiaalit ovat UV-säteilynkestäviä. Valonlähteeksi Fumagalli-valaisimiin suositellaan energiatehokkaita led-lamppuja. Led-lamput soveltuvat ulkovalaisimiin erinomaisesti; ne ovat pitkäikäisiä, syttyvät heti ja antavat täyden valon heti – myös pakkasessa jopa –40 °C asti, ja sopivat käytettäviksi liiketunnistimien kanssa. Lisäksi led-lamput ovat ympäristöystävällisiä: ne kuluttavat hyvin vähän energiaa, eivät sisällä lainkaan elohopeaa, eivätkä ne tuota ultraviolettisäleilyä. E27-kantaisiin malleihin Airam suosittelee Suomen olosuhteissa Airam pakkas-led lamppua ja Bertina-malliin GX53-kantaista Airam Led-lamppua.

• Valaisimen runkovärit: valkoinen, harmaa tai musta.
  • Valonlähde: maks. 23 W, vain LED/ESL, kanta E27. Bertina maks. 13 W, vain LED/ESL, kanta GX53.
  • Asennus: seinä-/kattoasennus. Lucia-RE-malli voidaan asentaa mukana olevalla lisäkappaleella myös viistoon.

Fumagalli-valaisimet

FINO

Pinta-asennettava LED-valaisinsarja on helppo asentaa kalusteisiin kuivissa sisätiloissa. Alumiinirunkoiset led–profiilit voidaan liittää suoraan toisiinsa tai käyttää välijohtoja tai kulmaliitintä. Valaisimia voi liittää jonoksi enintään 3 m. Saatavana myös pyöreä led-yleisvalaisin 1 x 3 W LED tai 3 W LED, väreinä valkoinen ja hopea. Pyöreä malli on asennettavissa myös uppona. Valaisimien värilämpötila 4000 K. Myynti: sähkötukkuliikkeet ja sähköurakoitsijat.

Fino-valaisinsarja

KUBO JA RONDA YLEISVALAISIMET

Energiataloudelliset, matalat ja sirot (syvyys vain 35 mm) yleisvalaisimet sisältävät kiinteän LED-valonlähteen, värilämpötila puhdas valkoinen 3000 K. Pelkistetty muotoilu ja siro rakenne mahdollistavat valaisimen monipuolisen käytön asuntojen sisätilojen yleisvalaisussa. Alumiinirunkoisen valaisimen asennus sopii myös suoraan jakorasian päälle. Kaksi mallia: neliö Kubo ja pyöreä Ronda – molemmista malleista on nyt saatavana kolme kokoa ja tehoa: 700 lm, 1050 lm ja 1500 lm. Rungon väri valkoinen. Esimerkkejä käyttökohteista: eteiset, käytävät, olo- ja makuuhuoneet. Myynti: sähkötukkuliikkeet ja sähköurakoitsijat.

Kubo ja Ronda valaisimet

Maija Niukkanen, puh. 0207 545 640, maija.niukkanen@airam.fi

Kuvat: http://express.airam.fi/ts/tiedote_12092014.zip

OY AIRAM ELECTRIC AB on yksityinen vakavarainen suomalainen yritys. Markkinointi & Mainonta -lehden ja Taloustutkimus Oy:n vuotuisessa bränditutkimuksessa selvitettiin kaiken kaikkiaan 1043 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa. Lehti on listannut 200 arvostetuinta brändiä Suomessa. Airam saavutti sijan 66 vuonna 2013.