Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Suomen Lasiposti Oy haastaa perinteisen lasialan moderneilla digitaalisilla ratkaisuilla

Suomen Lasiposti Oy

Julkaistu: 06.02.2015 klo 08:39
Julkaisija: Suomen Lasiposti Oy

Suomen Lasiposti Oy haastaa perinteisen toimialan modernilla tekemisellä ja tarjoamalla asiakkailleen käytännöllisiä ja aikaa säästäviä tietoteknisiä ratkaisuja lasin tilaamiseen.

Perinteinen korjaus- ja sisustuslasien tukkukauppa ei ole vuosien saatossa muuttunut juurikaan nykyisten vaatimusten mukaiseksi. Lasin jatkojalostamisteollisuus on pääsääntöisesti siirtynyt pois Suomesta. Useiden suomalaisten lasialan yritysten taloudelliset vaikeudet ovat johtuneet raskaista yritysrakenteista ja muuttuneista markkinoista. Lasin jatkojalostajat ovat perinteisesti keskittyneet tuotantoon, ei niinkään asiakkaiden tarpeisiin, eikä nykyaikaisiin digitaalisiin palvelukanaviin.

Suomen Lasiposti Oy:n perusajatuksen mukaan asiakkaille on tarjottava kilpailukykyinen hintataso, laaja lasivalikoima, nopeat toimitusajat sekä mahdollisuus käyttää tarjousten ja tilausten tekemiseen modernia digitaalista tilauskanavaa, joka palvelee yritysasiakkaita 24/7 verkossa.

”Kun käytämme nykyaikaisia it-työkaluja, voimme pitää yritysrakenteen kevyenä ja tarjota asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme tehokasta palvelua ympäri vuorokauden kilpailukykyisin hinnoin”, sanoo Suomen Lasiposti Oy:n toimitusjohtaja Niko Ylenius, ja jatkaa ”Olen erittäin tyytyväinen yhteiskuntamme tarjoamiin pk-yritysten tukimuotoihin. Olemme saaneet ensiluokkaista tukea ja palvelua Tekesiltä jalostetun lasin verkkopohjaisen tilauspalvelun kehityshankkeeseen, joka jatkuu. Tämä takaa asiakkaillemme entistä parempaa ja nopeampaa palvelua sekä helpottavia ohjaavia toimintoja lasin tilaamiseen. ”

Uusi digitaalinen tilauskanava yhdistää asiakkaan, tavarantoimittajaverkoston, tehtaiden tuotannon, konekapasiteetin ja kattavan lasivalikoiman. Kun kysyntä ja tarjonta kohtaavat joustavasti, hyötyvät tästä kaikki osapuolet.

Suomen Lasiposti Oy:n asiakasmäärä ja tilauskanta kasvaa jatkuvasti. Tällä hetkellä Suomen Lasiposti Oy:n jalostetut lasit löytyvät yli sadan rakennus-, korjaus- ja sisustuslasitukseen erikoistuneen yrityksen valikoimista.

Toimitusjohtaja Niko Ylenius +358 45 106 6600

niko.ylenius@lasiposti.fi

Suomen Lasiposti Oy

Kamreerintie 6 A

www.lasiposti.fi

www.facebook.com/lasiposti

Toimitusjohtaja Tommi Nousiainen +358 40 585 4744

PLG Haapajärvi Oy

Koninkuja 5

85800 Haapajärvi

plglass.fi

Suomen Lasiposti Oy on vuonna 2012 perustettu rakennus- ja sisustuslasien tukku, joka palvelee lasitusliikkeitä, puu- ja ikkunateollisuutta, metallirakentajia, rakennusalan yrityksiä sekä muita lasialan toimijoita.

Suomen Lasiposti Oy:n osakkuusyhtiö virolainen lasitehdas Marepleks Oü on yksi Baltian alueen johtavista lasin jatkojalostajista, jossa työskentelee 130 lasialan ammattilaista. Suomen Lasiposti Oy:n tuotevalikoima kattaa kaikki Marepleks Oü:n tuotteet yksinmyyntioikeudella Suomessa.

Muita merkittäviä yhteistyökumppaneita Suomessa ovat muun muassa PLG Haapajärvi Oy, joka on palvellut ovi- ja ikkunateollisuutta jo yli 30 vuotta työllistäen 40 lasialan ammattilaista. Suomen Lasiposti Oy:n ja PLG Haapajärvi Oy:n yhteistyösopimus kattaa tuotteiden myynti- sekä markkinointiyhteistyön Etelä-Suomen, Baltian ja Pohjoismaiden alueella.