Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » SPRUTT-uutuusmallisto helpottaa kiireisiä aamuja

IKEA Oy

SPRUTT-uutuusmallisto helpottaa kiireisiä aamuja

Julkaistu: 07.01.2015 klo 15:15
Julkaisija: IKEA Oy

Aamuisin on aina kiire. Hetket herätyskellon pirinästä ulko-oven avaamiseen ovat täynnä kellon vilkuilua, touhua ja tohinaa. Mihinkään ylimääräiseen ei ole aikaa, joten hammasharjan, kotiavainten ja lempikenkien on löydyttävä hetkessä. SPRUTT-uutuusmallisto on suunniteltu helpottamaan kiireisiä aamuja. Sarjan tuotteet helpottavat tavaroiden säilyttämistä, järjestämistä ja esillepanoa ja auttavat aloittamaan päivän stressittömämmin. Modernit, nerokkaat ja pirteät tuotteet ovat kaiken lisäksi edullisia. SPRUTT-erikoismallisto tulee myyntiin IKEA-tavarataloihin 1.2.

Mikäli tarvitset painokelpoisia kuvia, lähetäthän viestiä os pr.finland@ikea.com. Autamme mielellämme.

Energista alkuvuotta!

Terveisin,

Heidi ja Veera

IKEA Viestintä