Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » SOKOS HOTEL LAHDEN SEURAHUONE UUDISTUI

SOKOS HOTEL LAHDEN SEURAHUONE UUDISTUI

Julkaistu: 21.06.2011 klo 15:51
Julkaisija: S-ryhmän ravintolat

Lahden Seurahuoneen remontti on valmis. Hotelliin valmistui kesäkuun alussa 35 täysin uudistettua huonetta. Lisäksi kaikissa hotellin 150 huoneessa on remontin jäljiltä huonekohtainen jäähdyttävä ilmastointi. Hotellin uutuutena ovat tilavat combi-huoneet.

”Sokos Hotel Lahden Seurahuoneen uudistus alkoi tammikuussa ja on sujunut ilman suurempi ongelmia. Olemme tyytyväisiä uudistettuihin huoneisiin ja pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä miellyttävämpää ja toimivampaa majoitusta”, kertoo Lahden Seurahuoneen hotellinjohtaja Esa Palosaari.  Osa huoneista on uudistettu kokonaan ja kaikkiin huoneisiin on rakennettu helteisen kesän varalle jäähdyttävä ilmastointi. Täysin uutta hotellissa ovat tilavat combi-huoneet, jotka soveltuvat hyvin esimerkiksi kaksilapsiselle perheelle.

”Lomailevien perheiden ja työmatkustajien tarpeet ovat erilaiset. Sokos Hotel Lahden Seurahuoneen entistä paremmat huoneet vastaavat loistavasti erilaiseen kysyntään. Kaikki arvostavat viihtyisyyttä ja hyviä talon sisäisiä palveluja, tähän panostamme koko ajan lisää”, muistuttaa Palosaari. Lisäpalveluna Lahden Seurahuone tarjoaa parannetun wlan-yhteyden asiakkaiden käyttöön kaikissa hotellin tiloissa kesäkuusta alkaen.

Lisätiedot:

Esa Palosaari                         Marika Päiviö

hotellinjohtaja                       hotellipäällikkö

050-5675426                         050-3883393

esa.palosaari@sok.fi              marika.paivio@sok.fi

Sokos Hotels on Suomen laajin hotelliketju, johon kuuluu 51 hotellia Suomessa sekä yksi hotelli Tallinnassa Virossa ja kolme Pietarissa Venäjällä. Sokos Hotels -ketju tarjoaa ammattitaitoista palvelua liikematka- ja kokousasiakkaille sekä monipuolisia vaihtoehtoja vapaa-ajan matkustajille. Sokos Hotels kuuluu S-Ryhmään. Lisätietoja: www.sokoshotels.fi