Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Rudus mukana Rakenna & Remontoi –messuilla 29.-31.1.2016

Rudus Oy

Rudus mukana Rakenna & Remontoi –messuilla 29.-31.1.2016

Julkaistu: 28.01.2016 klo 14:20
Julkaisija: Rudus Oy

Rudus on mukana vuoden ensimmäisillä rakentamisen messuilla Vantaalla 29.-31.1.2016 osastolla 38C. Myyrmäki-hallissa järjestettävät Rakenna & Remontoi –messut ovat sekä sijainniltaan että ajankohdaltaan erinomainen rakentajien ja remontoijien kohtauspaikka, sekä tilaisuus tiedon, ideoiden ja materiaalien hankkimiseen.

Ruduksen messuosastolle on tänä vuonna luotu kesäkeittiö, jonka yksityiskohdista vierailijat voivat löytää ideoita ja vinkkejä omiin projekteihinsa. Osastolla kävijät pääsevät tutustumaan monipuolisiin pihakivi- ja muuriratkaisuihin, pihakivien värimalleihin sekä muihin betonituotteisiin. Erilaisia kiviaineksen toimitustapoja, mm. uudet hihna- ja kouratoimitusvaihtoehdot esitellään lyhyillä videoilla. Ruduksen asiantuntijat ovat paikalla kertomassa tuotteistamme ja antamassa vinkkejä messuvieraiden tarpeisiin; pihaprojekteista koko talon rakentamiseen.

Yleisön ja näytteilleasettajien arvostamilla Rakenna & Remontoi -messuilla on vahva kattaus alan kärkiyrityksistä pienempiin mielenkiintoisiin toimijoihin. Kaikkiaan näytteilleasettajina on noin 200 yritystä. Messuilta löydät apua hankkeeseesi, oli kyseessä sitten rakentaminen, remontoiminen tai sisustaminen. Asiantuntevat näytteilleasettajat osaavat auttaa suunnittelussa, materiaalivalinnoissa ja työvaiheissa. Messut on oiva paikka kerätä kaikki tarpeellinen tieto pieniin ja isoihin projekteihin. Lisätietoja messuista löydät osoitteesta www.rrmessut.fi/

Rudus Oy Betonituotteet, tuotepäällikkö Viivi Etholen, p. 050 436 2167

Taustaa Ruduksesta: Rudus Oy:n liiketoiminnot ovat Kiviaines, Valmisbetoni, Betonituotteet, Murskaus ja Kierrätys. Rudus toimii Suomessa, Baltiassa ja Venäjällä Pietarissa. Rudus-konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli 357 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on keskimäärin 1050 henkilöä. Suomessa Ruduksella on yli 120 toiminnassa olevaa kiviainesten toimipaikkaa (sora-alueita ja kalliolouhoksia), 69 betonitehdasta, 19 betonituotetehdasta, yli 30 kierrätyskeskusta (betoni- ja tiilijäte, lentotuhka) sekä noin 20 murskauslaitosta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki