Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Lappli-Talojen toimitusjohtaja vaihtaa Dekotaloon

Dekotalo

Lappli-Talojen toimitusjohtaja vaihtaa Dekotaloon

Julkaistu: 04.04.2011 klo 11:19
Julkaisija: Dekotalo

Pentti Vaara Deko-Talo Oy:n tekniseksi johtajaksi

Lappli-Talojen toimitusjohtajana vuodesta 1989 toiminut Pentti Vaara on aloittanut Dekotalon teknisenä johtajana ja osakkaana. Muuttovalmiita omakotitaloja suunnitteleva ja valmistava Dekotalo aloitti toimintansa tämän vuoden alusta.

- Saimme yhdessä paljon aikaiseksi, mutta yli kaksikymmentä vuotta on pitkä aika yhden yhtiön johdossa. Haaste uudessa, innovatiivisessa toimijassa antaa taas uutta virtaa, Pentti Vaara summaa siirtymistään vakiintuneesta talonrakentajasta uuden tulokkaan riveihin.

- Dekotalojen toimintamalli ja ydintiimin osaaminen vakuutti minut. Asiakkaat haluavat valmiita, mutta yksilöllisiä taloja, ja se on Dekotalolla oivallettu. Pystymme varmasti toteuttamaan asiakaslupauksemme; Hyvin suunniteltu – valmiiksi tehty, Vaara jatkaa.

Dekotalo on rakentanut tiiminsä ytimen rakennusalalla jo aiemmin menestyneistä yrittäjistä. Yhtiön toimitusjohtaja on Pohjolan Design-Talot Oy:n perustajiin kuulunut ja yhtiön toimitusjohtajan paikan kaksi vuotta sitten jättänyt Kimmo Kurkela.

Pentti Vaara on erityisesti rakentamisen laadun asiantuntija ja alan kehittäjä. Vaaran panostus laadun kehittämiseen palkittiin vuosina 1998, 2002 ja 2005 asuntomessuvoitoilla. Sahayrittäjäperheen vesana Pentti Vaaran rakkaus puuhun syntyi jo lapsena. Hän on rakennusinsinööri, joka nuoruusvuosinaan rakensi kesät omakotitaloja. Vuonna 1985 hän aloitti Lappli-Talolla työnjohtajana. Kolme vuotta myöhemmin hän siirtyi myyntipäälliköksi, samalla hän ohjelmoi ja kehitti yhtiön toiminnanohjausjärjestelmää. Lappli-Talojen toimitusjohtajana Pentti Vaara toimi 22 vuotta.

Lisätiedot:

Pentti Vaara 040 5019854, pentti.vaara@dekotalo.fi

Kimmo Kurkela 050 3796900, kimmo.kurkela@dekotalo.fi

Dekotalo on uusi pohjoissuomalainen yritys, joka suunnittelee ja valmistaa laadukkaita, muuttovalmiita omakotitaloja. Dekotalon toimintakonsepti on nykyaikainen ja yksilöllinenkin toimintafilosofia.