Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Laadukkaat lasitukset läheltä

Laadukkaat lasitukset läheltä

Julkaistu: 24.06.2013 klo 12:00
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

COVER parveke-, terassi- ja liukulasitukset valmistetaan alusta loppuun Vantaalla. Tuotteet ovat siis aidosti kotimaista laatutyötä, mikä takaa niiden korkean tason.

Cover-lasitusjärjestelmiä on valmistettu perusajatukselle uskollisena jo 1990-luvulta lähtien. Tuotteen ydin on horisontaalipyörästö, joka mahdollistaa lasitusten asentamisen lähes kaikenmallisiin parvekkeisiin ja terasseihin. Tuote on laadukas ja näyttää laadukkaalta. Se on myös helppokäyttöinen, mikä lisää asumismukavuutta, avainasiakaspäällikkö Emmi Rajamäki kertoo.

– Tuotteitamme on asennettu vuosien varrella olosuhteiltaan äärimmäisiin kohteisiin, missä niiden kestävyys on testattu. Tuotteemme ovat käyneet läpi tiukat testit niin Euroopassa kuin Yhdysvalloissakin, minkä lisäksi teemme jatkuvasti omia testauksia ja pidämme näin kiinni tuoteturvallisuudesta ja korkeista laatuvaatimuksista, Rajamäki lisää.

Paikallisuus takaa laadun

Koska tuotteet valmistetaan alusta loppuun yhtiön tuotantotiloissa Vantaalla, voidaan näin varmistaa ja valvoa, että jokainen tuote täyttää COVER-tuotteille asetetut korkeat laatuvaatimukset. Sama koskee tuotteiden edustajia. – Jokainen COVER-tuotteiden edustaja on koulutettu myyntiin ja  asennukseen, joten heillä on takataskussaan hyvin vahva tietotaito. Rajamäki painottaa.

Uusi esittelytila Vantaalle

Yhtiö on vast’ikään laajentanut Vantaan tuotantotilojaan, jonka yhteyteen on avattu myös uusi esittelytila. – Nyt asiakkaillamme on mahdollisuus tutustua tuotteisiin ja niiden toimivuuteen luonnollisissa olosuhteissa. Esittelytilaan ovat tervetulleita niin yritys- kuin kuluttaja-asiakkaatkin, Rajamäki kertoo.

Terassien liukulasitukset nosteessa

COVER-tuoteperhe kattaa parveke- ja terassilasitusten lisäksi myös terassien liukulasitukset. – Kuluttajien kiinnostus terassien liukulasituksia kohtaan on noussut. COVER-liukulasit ovat laadukkaat  kun lasit kulkevat jokainen omalla kiskollaan, ne saa helposti kasattua reunaan ja taas vedettyä paikoilleen. Ja kuten muissakin COVER-tuotteissa, lasielementtejä ympäröivän alumiinikehyksen värin voi valita talon muuhun visuaaliseen ilmeeseen sopivaksi.

Teksti: Mia Heiskanen

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Lisätiedot: Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi | www.editorhelsinki.fi