Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Jyväskylän IKEA-lähipisteen avajaiset viikon kuluttua

IKEA Oy

Jyväskylän IKEA-lähipisteen avajaiset viikon kuluttua

Julkaistu: 03.06.2015 klo 10:00
Julkaisija: IKEA Oy

Suomen ensimmäinen IKEA-lähipiste avataan Jyväskylässä keskiviikkona 10.6.

Suomi on yksi pilottimaista, joissa lähipisteen palvelumallia testataan. Ensimmäinen lähipiste avattiin Espanjan Pamplonassa toukokuun lopussa. Pilotointikokemusten perusteella lähipisteitä voidaan tulevaisuudessa ottaa käyttöön myös muualla maailmassa.

– Kaikki IKEA-maat seuraavat nyt mielenkiinnolla, miten lähipiste otetaan vastaan Jyväskylässä ja Suomessa. Olemme valmiina avaamaan ovet viikon päästä, sanoo Jyväskylän IKEA-lähipisteen vetäjäksi nimitetty Olli-Pekka Nyrölä.

Jyväskylän IKEA-lähipisteen avajaisia vietetään keskiviikkona 10.6. klo 10 alkaen. Lähipiste pitää sisällään pienimuotoisen sisustusnäyttelyn, rajatun valikoiman heti ostettavissa olevia sesongin mukaisia piensisustustuotteita, nettikaupan ja tilausten noutopisteen sekä palveluita.

– Lähipiste yhdistää digitaalisen ja fyysisen asioinnin asiakkaalle kätevällä tavalla. Lähipisteeseen on helppo tulla inspiroitumaan ja hakemaan fiilistä tai pyytämään IKEA-asiantuntijan apua vaikka keittiön suunnitteluun. Sopivat tuotteet voi laittaa tilaukseen saman tien. Tehdyt ostokset voi sitten noutaa lähipisteestä tai tilata ne kuljetettuna suoraan kotiovelle, Nyrölä kertoo.

IKEA selvittää jatkuvasti uusia laajentumismahdollisuuksia kasvavalle liiketoiminnalleen Suomessa. Kasvua haetaan tavarataloista, nettikaupasta, noutopisteistä sekä näiden tehokkaasta yhdistämisestä. Tällä hetkellä Suomessa on viisi IKEA-tavarataloa, IKEA-nettikauppa sekä IKEA-lähipiste Jyväskylässä.

IKEA-lähipiste, Vasarakatu 25, Jyväskylä
Avoinna arkisin klo 10–21, lauantaisin klo 9–18 ja sunnuntaisin klo 12–18.

Lisätietoja ja Olli-Pekka Nyrölän haastattelupyynnöt:

IKEA viestintä, puh. +358 40 451 7856, e-mail: pr.finland@ikea.com

Kirsi Gotthardt, Viestintäjohtaja
Annika Stubbe, Viestinnän asiantuntija

www.IKEA.fi

Twitter: @IKEASuomi

IKEA
IKEA-visio on luoda parempi arki monille ihmisille. Visionsa ja liikeideansa mukaisesti IKEA tarjoaa laajan valikoiman hyvin suunniteltuja, nerokkaita kodinsisustustuotteita niin edulliseen hintaan, että mahdollisimman monella on varaa niihin. IKEA-konsernilla on tällä hetkellä 315 tavarataloa 27 maassa. IKEA perustettiin Ruotsissa vuonna 1943. Suomessa on viisi IKEA-tavarataloa: Espoossa, Vantaalla, Raisiossa, Tampereella ja Kuopiossa. www.IKEA.fi