Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Välipalarasiat Monarchilta täynnä hyvää oloa ja makua

Lejos Oy

Välipalarasiat Monarchilta täynnä hyvää oloa ja makua

Julkaistu: 26.04.2016 klo 08:26
Julkaisija: Lejos Oy

karpalomantelitaatelisaksanpahkina

Monarch tarjoaa tarkoin valikoitua parasta ruokaa maailman eri kolkista, kuten se on aina tehnyt. Valikoima kasvaa herkullisilla makusekoituksilla, jotka on pakattu käteviin 30g rasioihin: Karpalot & Mantelit -sekoitus sekä Taatelit & Saksanpähkinä -sekoitus. Loistava tuoteuutuus menevälle, mutta laatutietoiselle herkuttelijalle. Uutuudet ovat myynnissä välittömästi.

Kaiken maailman herkkua ja välipalaa

Hyvään ja tasapainoiseen elämään kuuluu myös välipalat. Välipala ei ole enää ”turhaa ja ylimääräistä syömistä”, vaan siitä on tullut keskeinen osa kokonaisvaltaista ja terveellistä ruokavaliota. Välipalaksi, pikkunälkään tai herkutteluun kannattaa valita jotain terveellistä. Uniikit makusekoitukset ovat helposti mukaan otettavissa ja voidaan nauttia missa ja milloin vain, kun nälkä yllättää. Nämä välipalat löytävät tiensä vaativammankin nautiskelijan sydämeen. Hurjan hyvää juuri sopivassa koossa!

Tuotetiedot

Karpalot & mantelit 30 g rasia. Makeutettuja kuivattuja karpaloita ja manteleita. Myynnissä useimpien päivittäistavarakauppojen kuivat hedelmät ja pähkinät -hyllystä huhtikuusta 2016 lähtien. Yhden pakkauksen suositushinta on n. 0,99 - 1,09 € riippuen ostopaikasta.

Taatelit & saksanpähkinät 30 g rasia. Kuivattuja taatelin ja saksanpähkinän paloja. Myynnissä useimpien päivittäistavarakauppojen kuivat hedelmät ja pähkinät -hyllystä huhtikuusta 2016 lähtien. Yhden pakkauksen suositushinta on n. 0,99 - 1,09 € riippuen ostopaikasta.

Lisätiedot ja tuotenäytteet

Heidi Raitio, tuoteryhmäpäällikkö, heidi.raitio@lejos.fi

Emmi Rönkkönen, viestintä, emmi.ronkkonen@lejos.fi

Tuotekuvat: http://www.epressi.com/mediapankki/kuvat.html?mediabank=229&p408=1&category=4829

Monarch – hyvän maun löytöretkeilijä

Monarch, hyvän maun löytöretkeilijä, on tuonut maailmalta parhaimpia herkkuja suomalaisten ulottuville jo vuodesta 1853. Tällä hetkellä Monarch-tuotemerkin alta löytyy säilykekanoja, luomusupereväitä ja luomuherkkuja, kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä, säilöttyjä valkosipulinkynsiä, aurinkokuivattuja tomaatteja sekä sillifileitä.

Lejos on suomalainen perheyritys jo vuodesta 1921, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 16 eri maassa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki