Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Pikakotiruokala Lauantai avaa ovensa Kauppakeskus Karismaan

Restel Oy

Pikakotiruokala Lauantai avaa ovensa Kauppakeskus Karismaan

Julkaistu: 03.11.2011 klo 10:28
Julkaisija: Restel Oy

Nyt joka päivä on Lauantai!

Restel Oy laajentaa ravintolatarjontaansa avaamalla uuden Pikakotiruokala Lauantai konseptin kauppakeskus Karismaan Lahteen. Pikakotiruokala Lauantai avaa ovensa torstaina 3.11.2011 klo 10.00.

Pikakotiruokala Lauantaissa on 150 asiakaspaikkaa. Pikakotiruokala Lauantai on pikakotiruokala, kodinomainen kahvila ja suomalainen salaattideli, joka toimii pikaruokakategoriassa. Palvelukonsepti ajatus lähtee asiakkaan kahdesta päävalinnasta kahville vai syömään – täällä vai mukaan. Lauantain tilat jakautuvat kahvila-alueeksi, pikakotiruoka-alueeksi ja ”Lasten Lauantai”-perhealueeksi. Pikakotiruokala Lauantaissa on otettu erityisesti huomioon lapsiperheet ja heidän tarpeensa. Lapsille on rakennettu oma, virikkeellinen leikki- ja ruokailualue, jossa koko perhe viihtyy yhdessä.

Lauantaissa itse leivottu lämmin pulla, itse paistettu vohveli, itse tehdyt lihapullat, kauden marjat ja hedelmät sekä luomuleivät viestivät kotona tehtyä, aitoa, puhdasta luonnonmukaista fiilistä. Nämä yhdessä luovat kodikkaan ilmapiirin ja houkuttelevat herkkuhetkiin ja irrottautumaan kiireestä sekä arjesta hetkeksi. Lauantai tarjoaa tervetulleen tauon kotoisassa ja hauskassakin miljöössä ostosten lomassa.

Tarjontaa vahvistavat herkulliset ja terveelliset pikakotiruoat ja päivittäin vaihtuva lounasruoka, joita voit syödä hyvällä omalla tunnolla. Kaikki herkut ovat saatavana myös take away –tuotteina.

Pikakotiruoka on kotiruokaa kun et ehdi sitä itse laittaa.

Tervetuloa tutustumaan!

Lisätiedot:

Leena Turunen, divisioonajohtaja, Ravintoladivisioona, leena.turunen@restel.fi, puh. (09) 733 5350

Tuomas Sorri, Ketjujohtaja, tuomas.sorri@restel.fi, puh. (09) 733 5337

Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys Restel Oy operoi 47 hotellia ympäri maan. Ravintoloita yhtiöllä on kaikkiaan yli 260. Restelin palveluksessa on noin 5000 ammattilaista ja liikevaihto oli vuonna 2010 yli 357 milj. euroa. Hotellit toimivat Cumulus-, Rantasipi-, Holiday Inn, Crowne Plaza, Ikaalisten Kylpylä ja Seurahuone Helsinki -tuotemerkkien alla. Ravintolakonsepteja Restelillä on 11 kpl mm. Martina, Huviretki, HelmiSimpukka, Hemingway´s, Parnell´s, Blok, Wanha Mestari, Night Life ja Tapahtumaravintolat. http://www.restel.fi