Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Perheleipureiden syksyn uutuus

Perheleipureiden syksyn uutuus

Julkaistu: 02.09.2010 klo 10:01
Julkaisija: Perheleipurit

Perheleipureiden syyskuun alussa markkinoille tuleva uutuusleipä - KOTI! Ruismonivilja - tuo täysin uudenlaisen koostumuksen ruispalaleipiin. Auringonkukan- , pellavan- ja kurpitsansiementen rouhevuus yhdistettynä ruisjuuren antamaan hyvään rukiin makuun tekevät tuotteesta ainutlaatuisen.

Perheleipureiden syksyn uutuus KOTI! Ruismonivilja

– täysin uudenlainen koostumus ruispalaleivässä

Pakkauksessa mukana Stailaa unelmakoti -kilpailu

Runsaskuituinen KOTI! Ruismonivilja muistuttaa kodin, perheen ja arkisen kotielämän tärkeydestä. Kätevä halkaistu muoto tekee leivästä oivallisen eväs- ja välipalaleivän. Kuuden kappaleen pakkauskoko sopii pienellekin perheelle.

Koti! Ruismonivilja on pakattu pirteän turkoosiin pakkaukseen. Pakkauksessa on ohjeet osallistua Stailaa unelmakoti –kilpailuun. Palkintona on 2500 euroa ja sisustussuunnittelijan palvelut oman kodin sisustuksen piristämiseen. Kilpailuun voi osallistua myös Perheleipureiden www-sivuilla www.perheleipurit.fi. Kilpailu on voimassa 30.11.2010 asti.

Perheleipureiden KOTI! Ruismonivilja
Runsaskuituinen Koti! Ruismoniviljan raaka-aineesta 66 prosenttia on täysjyväruista. Kuitua leivässä on 11 prosenttia. Lisäksi leipä sisältää kauraa, vehnää sekä auringonkukan-, pellavan- ja kurpitsansiemeniä. Leipä on maidoton, laktoositon ja säilöntäaineeton.

Lisätietoa:
Pasi Kuosmanen, Perheleipurit Oy, puh. 040-584 2644
Tuotekuvat: www.perheleipurit.fi/kuvapankki

www.perheleipurit.fi

Perheleipurit Oy yhdistää viiden merkittävän, eri puolilla Suomea toimivan leipomon  osaamisen. Vuonna 1997 perustettu Perheleipurit Oy pitää hallussaan maan leipomomarkkinoiden kolmossijaa ja työllistää yhteensä yli 500 ammattilaista. Kukin leipomo vastaa Perheleipurit-valikoimista omilla toiminta-alueillaan. Perheleipureita ovat Leipomo Salonen Oy Turussa, Leivon Leipomo Oy Tampereella, Moilas Oy, Naarajärvellä ja Pulla-Pirtti Oy, joka toimii Oulussa, Rovaniemellä, Raahessa ja Kauhavalla. Lisäksi  ryhmä omistaa yhdessä helsinkiläisen Perheleipurit Eho -leipomon.