Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Old El Paso™ Restaurante – Kokkaa kuin meksikolaiset

Old El Paso

Old El Paso™ Restaurante – Kokkaa kuin meksikolaiset

Julkaistu: 02.03.2016 klo 15:00
Julkaisija: Old El Paso

Helppoa ja herkullista ruokaa vappupiknikille

Old El Paso™ Restaurante on uusi tuotesarja, joka on saanut inspiraationsa aidoista meksikolaisista mauista. Tuotekehitys alkoi Meksikon matkalla, jonka aikana Old El Paso™ tutustui Meksikon eri alueiden värikkääseen ja mausteiseen keittiöön. Uusilla tuotteilla aidon meksikolaisen ruoan valmistus on nyt entistä helpompaa. Kerää perhe tai ystävät yhteen ja kokeile aivan uudenlaisia Meksikon makuja.

Old El Paso™ Restaurante -tuotesarja sisältää kolme erilaista vaihtoehtoa, joista jokainen on saanut inspiraationsa Meksikon eri alueilta ja niille ominaisista perinteisistä resepteistä. Jokainen pakkaus sisältää 10 vehnätortillaa, mausteseoksen lihalle, kanalle tai kalalle ja mausteseoksen kastikkeelle.

Chicken Tinga tulee sisämaasta Pueblan alueelta. Kyseessä on suosittu katuruoka, jota tarjotaan erityisesti juhlien aikana ja siinä voi maistaa hieman savun makua. Baja Fish tulee länsirannikolta, Baja Californian niemimaalta. Alueen resepteissä käytetään paljon paikallisia mereneläviä ja herkullista kalaa. Pork Al Pastor tulee puolestaan Keski-Meksikosta. Reseptin taustalla vaikuttavat tuliset ja makeat maut, jotka sulautuivat kauan sitten mukaan paikalliseen keittiöön Libanonilaisten maahanmuuttajien mukana.

Paikallisten koemaistamat reseptit

Old El Paso™ Restaurante -reseptit, annoksissa käytettävät raaka-aineet ja mausteet kunnioittavat kunkin alueen pitkiä ruokaperinteitä ja reseptit ovat paikallisten koemaistamia. Kun valitset Restaurante-annoksen, voit olla varma, että tarjoat perheellesi ja ystävillesi aitoja meksikolaisia makuja.

Kaikki kolme Restaurante-tuotesarjan reseptiä ovat myös meksikolaisten kokkien ja paikallisten herkkusuiden suosikkeja. Nyt sinulla on mahdollisuus nauttia Meksikon jännittävistä mauista – baja-kastikkeesta ja chipotlesta myös omassa kotikeittiössäsi tai vaikkapa vappupiknikillä. Kokeile rohkeasti uusia makuja ja vaihda esimerkiksi perinteinen jauheliha kalaan. Kokeile, maista ja ihastu!

Old El Paso™ Restaurante -tuotesarjan tuotteet tulevat myyntiin sopivasti ennen vappua maaliskuussa 2016, suositushinta 3,99–4,20 €.

Restaurante Pork Al Pastor
Pakkaus sis. 10 vehnätortillaa, mausteseoksen ananassalsalle ja mausteseoksen lihalle.

Paikallisten vinkki:
”Marinoi liha yön yli jääkaapissa ennen valmistusta.”

Restaurante Chicken Tinga
Pakkaus sis. 10 vehnätortillaa, mausteseoksen chipotlekastikkeelle ja mausteseoksen broilerille.

Paikallisten vinkki:
”Ripottele päälle murustettua feta-juustoa tai queso fresco -juustoa.”

Restaurante Baja Fish
Pakkaus sis. 10 vehnätortillaa, mausteseoksen kermaviilille ja mausteseoksen kalan kuorrutukseen.

Paikallisten vinkki:
”Sekoita baja-kastikkeesta ja silputusta kaalista herkullinen coleslaw-salaatti.”

Lisätiedot, kuvat ja tuotenäytepyynnöt:
Tiina Valkia
Hill+Knowlton Strategies
tiina.valkia@hkstrategies.com
Puhelin: +358 45 132 2427

Old El Paso

Tuotteidemme historia ulottuu aina intiaanien ja espanjalaisten ensikohtaamiseen. Tuolloin intiaanien ruokavalio sai espanjalaisia vaikutteita ja lopputuloksena syntyi ruokia, joita nykyään kutsutaan meksikolaiseksi ruoaksi. Old El Pason historia ulottuu vuoteen 1917, jolloin yritys perustettiin El Pason pikkukaupungissa New Mexicossa. Tuotemerkki Old El Paso rekisteröitiin vuonna 1938 ja tuotteet saapuivat Pohjoismaihin 1980-luvun alussa. Lisää jännittäviä meksikolaisia reseptejä löydät kotisivuiltamme www.oldelpaso.fi.