Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Mehujääsirkus-kirjassa on 50 ohjetta viileisiin mehujäihin

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Mehujääsirkus-kirjassa on 50 ohjetta viileisiin mehujäihin

Julkaistu: 22.04.2015 klo 11:15
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Helteisenä kesäpäivänä jo ajatuskin viileästä mehujäästä nostaa veden kielelle. Niitä saa toki kaupan pakastealtaasta, mutta kotitekoiset mehujäät ne vasta vievät jalat alta!

Itse tehdyt raikkaat herkut ovat todellisia makunautintoja, jotka sopivat omaksi iloksi sekä tarjoiltavaksi niin lastenkutsuilla, puutarhajuhlissa kuin merkkipäivilläkin. Kesäisen päivällisen voi päättää vaihteeksi kahvijäällä. Hieman alkoholia sisältävät jääpuikot taas ovat omiaan cocktailkekkereillä tai muissa aikuisten bileissä.

Lontoolaisen Ice Kitchen -yrityksen pyörittäjät Cesar ja Nadia Roden paljastavat Mehujääsirkus-kirjassaan suussa sulavimmat reseptinsä sekä niksit onnistuneisiin mehujäihin. Hedelmäisten, suklaisten, pähkinäisten ja monien muiden makujen ystävät löytävät varmasti suosikkinsa.

Cesar ja Nadia Roden: Mehujääsirkus – 50 viileää mehujääohjetta
Englanninkielinen alkuteos Ice Kitchen: 50 Lolly Recipes – Sensations on a stick
Suomennos Nina Mäki-Kihniä
ISBN 978-952-254-216-8
1. painos 2015
Nidottu, 128 sivua

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi
Liitteenä olevat materiaalit ovat vapaasti käytettävissänne.

Kustannusosakeyhtiö Moreeni kustantaa kotimaista ja käännettyä käytännön tietokirjallisuutta. Aihepiireinä ovat erityisesti kädentaidot, koti, ruoka ja sisustaminen, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi