Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Little Miracles - ei niin pieniä ihmeitä

Lejos Oy

Little Miracles - ei niin pieniä ihmeitä

Julkaistu: 16.01.2014 klo 08:16
Julkaisija: Lejos Oy

Luomuenergiaa!

Pienet ihmeet ovat löytäneet tiensä monien huulille. Little Miracles luomuenergiajuomat voittivat UK:n Quality Food Awards:ssa ”paras kylmä juoma” -palkinnon marraskuussa 2013. Juomat ovat saaneet myös toistuvasti palstatilaa arvostetussa The Grocer -lehdessä sekä muissa UK:n ruoka- ja terveysaiheisissa julkaisuissa.

Persikan, granaattiomenan ja kirsikan makuiset teetä sisältävät juomat antavat pitkäkestoista energiaa, ilman lisättyä kofeiinia tai tauriinia. Juomat on makeutettu matalan GI-arvon omaavalla agaave-siirapilla. Kofeiini tulee luontaisesti teestä ja lisäenergiaa tuo panax ginseng sekä acai.

•100% luontainen

•Pitkäkestoista energiaa ginsengistä ja teestä

•Lisäaineeton

•Ei keinotekoisia väri- maku- tai makeutusaineita

•Vähäkalorinen (alle 90 kcal/pullo)

•Hiilihapoton

•Hyvänmakuinen

Little Miracles -juomia maahantuo Lejos Oy. Juomia on saatavissa hyvinvarustelluista päivittäistavaraliikkeistä.

Lisätietoja ja kuvia tuoteryhmäpäällikkö Carolina Söderholmilta: carolina.soderholm@lejos.fi

Lejos on suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 12 eri maassa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki