Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Heirolin välineillä nokka kohti kesäkokkailuja

Heirol Oy

Heirolin välineillä nokka kohti kesäkokkailuja

Julkaistu: 03.05.2016 klo 10:00
Julkaisija: Heirol Oy

Kesällä nautitaan mukavasta yhdessäolosta, hyvästä ruoasta ja kiireettömyydestä. 25-juhlavuottaan viettävän kotimaisen Heirolin hinta–laatu-suhteeltaan oivallisilla välineillä varustat kodin lisäksi vapaa-ajanasunnon keittiön. Heirolin valikoimasta löytyvät myös lahjaideat ja viemiset kesäjuhlien järjestäjille.

Keittiövälineiden klassikot kansiin

Heirol on laittanut keittiövälineiden klassikot kansien väliin. Kauniissa kirjanomaisessa lahjapakkauksessa ovat joko puukahvaiset salaattiottimet, puukahvaiset pihviveitset tai voileipä- tai juustoveitsisetti. Nämä kovakantiset lahjapakkaukset ovat oivallinen lahja tupaantuliaisiksi tai kesän mökkijuhlien emännille tai isännille.

• Salaattiottimet, hinta noin 22 euroa
  • Pihviveitset, hinta noin 45 euroa
  • Voileipäsetti, hinta noin 22 euroa
  • Juustoveitsisetti, hinta noin 26 euroa

Laadukkaita keitto- ja paistoastioita myös mökkikeittiöön

Kun paistoastia tulee käyttöikänsä loppuun, se siirtyy usein mökkikeittiöön. Mökki- ja vapaa-ajanasunnoilla vietetään aikaa nykyisin entistä enemmän, joten mökkikeittiön varustus tarvitsee myös päivityksen. Cerasafe+ -keitto- ja paistoastiat soveltuvat kotikeittiön lisäksi oivallisesti mökille: keittomahdollisuuksien mukaan kaikille liesityypeille, uuniin ja grilliin kuin grilliin. Heirolille kotimaisena perheyrityksenä onkin tärkeää, että perhe ja läheiset saavat hyvää ruokaa puitteista huolimatta. Cerasafe+ -tuotteissa on erittäin kestävä kolminkertainen ja keraamisesti vahvistettu pinnoite, joka helpottaa paistamista, ja se on helppo pitää puhtaana. Pinnoite ei sisällä PFOA-yhdisteitä. Tasaisesti ja tehokkaasti tuotteet on valmistettu ruostumattomasta teräksestä, ja niiden pohjaan on kapseloitu alumiinilevy.

• Paistinpannu, halkaisija 20, 24, 26 tai 28 cm, hinta noin 45–55 euroa
  • Grillipannu, halkaisiija 28, hinta 60 euroa
  • Wok-pannu, halkaisija 28 cm, hinta noin 60 euroa
  • Paistokasari kannella, halkaisija 24 cm,  hinta noin 60 euroa
  • Tarjoilupaistinpannu kannella, halkaisija 28 cm, hinta noin 70 euroa
  • Kattila, halkaisija 14 cm, tilavuus 1,2 litraa, hinta noin 30 euroa
  • Kasari kannella, halkaisija 18 cm, tilavuus 2,3 litraa, hinta noin 39 euroa
  • Kattila kannella, halkaisija 20 cm, tilavuus 3,2 litraa, hinta noin 60 euroa

Ilmatiivistä säilytystä napin painalluksesta

Heirol One Push -säilytysrasiat sopivat mainiosti kuivien ruoka-aineiden säilyttämiseen ja ruokien kuljettamiseen mökille, veneelle tai piknikille. Käytännöllinen OnePush -mekanismi sulkee kannen ilmatiiviiksi yhdellä painalluksella. Pinoutuvat rasiat säästävät tilaa sekä kaapissa että jääkaapissa. Säilytysrasiat ovat konepesun kestäviä ja soveltuvat pakastamiseen.

• Heirol One Push -säilytysrasiat
    • 0,8 l, hinta noin 13 euroa
    • 1,1 l, hinta noin 15 euroa
    • 1,75 l, hinta noin 19 euroa
    • 2,35 l, hinta noin 20 euroa

Sienestysaika on täällä ennen kuin huomaatkaan

Heirolin sieniveitset ovat sienestäjän varma valinta. Uudessa Heirolin sieniveitsessä on ergonominen muovinen kahva. Sen urat ja sormisuoja varmistavat hyvän otteen kosteallakin säällä. Suora, ohut ja terävä terä katkaisee sienen jalan helposti ja tekee paloittelusta vaivatonta. Jämäkät harjakset on valmistettu polypropyleenistä. Heirolin klassikko on taitettava sieniveitsi. Sen teräksinen terä taittuu turvallisesti ruusupuisen kahvan sisään. Veitsessä on käytännöllisiä ominaisuuksia: pieni mitta-asteikko, näppärä ripustuslenkki ja kotelo.

• Sieniveitsi, pituus 21,50 cm, hinta noin 5 euroa
  • Taitettava sieniveitsi, pituus avattuna 21 cm, hinta noin 14 euroa

Uutuustuotteet ovat saatavana tavarataloista, marketeista, keittiötarvikeliikkeistä sekä Heirol-verkkokaupasta toukokuusta 2016 alkaen.

Kuvat:
Ladattavissa Dropbox-linkistä: tästä

Heirol Oy, www.heirol.fi – www.paistinpannu.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. 075 326 6803

Jälleenmyynti:
Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä,  Heirol Shop (Kauppiaskatu 4, Turku) sekä www.heirol.fi

Kuluttajatiedustelut:
Heirol Oy, puh. 075 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista. Toisen sukupolven johtaman perheyrityksen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta–laatusuhteella.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki