Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » DIAMOND BEVERAGES:in myyntitiimi vahvistuu

Diamond Beverages Oy

DIAMOND BEVERAGES:in myyntitiimi vahvistuu

Julkaistu: 08.08.2016 klo 14:49
Julkaisija: Diamond Beverages Oy

Craft oluiden markkinat kehittyvät Suomessa suotuisasti, ja maan johtava craft oluiden maahantuoja on päättänyt vastata kutsuun vahvistamalla myyntitiimiä:

Elokuun ensimmäinen päivä Juha Heusala on liittynyt Diamond Beveragesin riveihin ja hän tulee vastaamaan nimetyistä asiakkuuksista sekä uusasiakashankinnasta ensisijassa ravintolakanavassa. Juhan rooliin kuuluu myös tuotepäällikkö-tehtävät BrewDog, Staropramen, Paulaner ja Jarritos tuotemerkkien osalta.

Juhalla on pitkä kokemus Suomen ravintolamaailmasta ”tiskien molemmilta puolilta” ja hän tulee tuomaan vankkaa lisäosaamista Diamondille.

Samalla päivällä on aloittanut Stefan Nyman, joka vastaa nimetyistä ravintola-asiakkaista ja laivanvarustamo -yhteistyöstä. Stefan toimii myös Malmgårdin, Stone Brewingin, Foundersin ja Heineken yhteistyön tuotepäällikkönä.

Stefan on myös pitkän linjan myynnin ja markkinoinnin osaaja alalla, ja hänellä on kokemusta sekä isompien olutmerkkien että craft oluiden kehittämisestä.

Diamond Beverages on myös saanut uuden talouspäällikön, sillä 1.8. on aloittanut Timo Kähkönen tässä roolissa. Timolla on yli kymmenen vuoden kokemus alkoholijuomista eri yrityksien kautta, ja hän on jatkossa ensisijainen kontakti talous- ja hallintoasioissa.

Yhteystiedot:

Juha Heusala                                           Timo Kähkönen

+358 40 767 0078                                 +358 40 591 4947

juha.heusala(at)diamondbeverages.fi  timo.kahkonen(at)diamondbeverages.fi

Stefan Nyman

stefan.nyman(at)diamondbeverages.fi

Yhteistyöterveisin

Walter Himanen

Toimitusjohtaja

Diamond Beverages on vuonna 1998 perustettu Suomen johtava erikoisoluiden maahantuontiin keskittynyt yritys. Laajasta tuotesalkusta on oluita saatavilla niin päivittäiskaupoista, Alkoista kuin hyvin varustetuista anniskeluravintoloista.

Lisätietoja www.diamondbeverages.fi