Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Cloetta-suklaan tempaus pirteämmän työpäivän puolesta toi Ruttopuistoon kaksi tuhatta suklaalevyä

Cloetta Suomi Oy

Julkaistu: 02.03.2016 klo 07:00
Julkaisija: Cloetta Suomi Oy

Maanantaiaamu on monelle meistä viikon rankin - kokonainen työviikko on vielä edessä, eikä valoa näy tunnelin päässä. Karkauspäivän aamuna Cloetta-suklaa halusi piristää työmatkalaisten maanantaita pieni pilke silmäkulmassa jakamalla Ruttopuistossa kaksi tuhatta suklaalevyä ja luomalla iloisen ja inspiroivan suklaapuiston.

Cloetta-suklaa tarjosi piristävän aloituksen työpäivälle, ja koko työviikolle, jakamalle ohikulkijoille suklaalevyjä karkauspäivän varhaisena aamuna. Tempauksen ajaksi Helsingin Ruttopuisto oli muuttunut suklaapuistoksi ja jaossa oli töihin mukaan napattavaksi 2000 suklaalevyjä. Jokaisen suklaalevyn mukana tuli arkea piristävä viesti. Tempauksessa kannustettiin jakamaan iloa ja suklaata myös kavereille.

Musiikin ja suussa sulavan suklaan säestämänä monen aamuvirkun kasvoilla oli nähtävissä onnellisia hymyjä. ”Tästä ei voisi päivä paremmin alkaa”, toteaa reipas nuori nainen kiirehtiessään työpalaveriin. ”Tässä on hyvä teksti – vien tämän mun työkaverille”, toteaa toinen. ”Tätä mä juuri tarvitsin tähän aamuun”, oli monen kommentti.

Suklaapuiston pystyttäminen alkoi aamun pikkutunneilla yön pimeydessä. Tempaus taltioitiin aina yöllisestä suklaiden ripustuksesta ja ensireaktioista viimeisiin työmatkalaisiin asti. Koko video tempauksesta on nähtävillä täällä: https://youtu.be/DB0ZpVAe7B8

Herkullisen ja inspiroivan suklaabrändimme värikkäät pakkaukset yhdistettynä päivää piristäviin viesteihin ilahduttivat monia työmatkalaisia maanantaiaamuna. Karkauspäivän tempauksella halusimme tarjota työmatkalaisille erilaisen suklaaelämyksen. Suklaahan sopii jokaiseen hetkeen ja tuo hymyn huulille myös maanantaiaamuna”, kertoo Cloetta-suklaan tuoteryhmäpäällikkö Niina Lammila.

7 syytä miksi kannattaa syödä suklaata

1. Suklaa piristää päivääsi ja saa viikon hyvin käyntiin!
  2. Se maistuu hyvälle ja tuo hymyn huulille
  3. Suklaa sopii kaiken kanssa yhteen
  4. Suklaa on helppo jakaa
  5. Suklaa synnyttää intohimoa (kyllä, myös maanantaina)
  6. Suklaa sopii lahjaksi ja tuo hyvää mieltä myös työkaverille
  7. Suklaasta saat inspiraatiota päivääsi

Kaikki Cloetta-suklaatuotteet ovat UTZ-sertifioituja. Ostamalla UTZ-sertifioitua kaakaota Cloetta tukee vastuullista kaakaonviljelyä.

Maija Paakkanen
Markkinointipäällikkö
maija.paakkanen@cloetta.fi

Cloetta on Pohjoismaiden johtava makeisalan yritys. Panostamme jatkuvaan tuotekehitykseen, tuotteiden laatuun ja pitkäjänteiseen brändimarkkinointiin. Tarjoamme laajan makupaletin brändituotteita, joiden mukana on helppo hymyillä. Cloetta on ksylitolituotteillaan terveiden hampaiden asialla. Xylitol-Jenkki ja Läkerol Dents ovat vaikuttaneet suun hyvinvointiin jo vuosikymmenien ajan. Muita Suomessa tunnettuja brändejä ovat Mynthon, Sisu, Läkerol, Leijona, Tupla, Royal, Aakkoset ja Tv Mix.