Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Chico´s-ketjun kampanja: Everything´s Bigger in Texas

HOK-Elanto

Chico´s-ketjun kampanja: Everything´s Bigger in Texas

Julkaistu: 30.09.2011 klo 14:03
Julkaisija: HOK-Elanto

HOK-Elannon Chico´s-ketjun Everything´s Bigger in Texas -kampanjaviikoilla 1.10.–30.11.2011 pöytä on ladattu annoksilla, joissa kohdallaan ovat sekä koko että maku.

Texasin tyyliin ison makuelämyksen tarjoaa Lone Star Ribs, joka sisältää peräti kilon verran naudan ribsejä tai Buffalo Steak – tuhti neljänneskilon painoinen biisonin pihvi. Annoksissa on yhdistelty ennakkoluulottomasti villistä lännestä tuttuja aineksia, kuten kaktusta ja friteerattuja perunankuoria. Juomapuolella haastetta tarjoaa reilu litran vetoinen olutkolpakko.

Heitä siis stetsonisi naulaan ja suuntaa suurenmoiseen makuseikkailuun – Chico´siin!

Osoitteet ja lisätiedot Chico´seista: chicos.fi

Lisätietoa:

Petri Tuisku
ryhmäpäällikkö
Chico´s
HOK-Elanto
sähköposti: petri.tuisku@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli puoli miljoonaa asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on 1,7 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi