Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Uusia asumisoikeusasuntoja Nuutin pientaloalueelle Jyväskylän Palokkaan

TA-Yhtiöt

Uusia asumisoikeusasuntoja Nuutin pientaloalueelle Jyväskylän Palokkaan

Julkaistu: 27.09.2016 klo 09:00
Julkaisija: TA-Yhtiöt

TA-Yhtiöt rakennuttaa Jyväskylän Palokkaan, Nuutin rauhalliselle pientaloalueelle uusia asumisoikeusasuntoja. Osoitteeseen Heinäkuja 1 ja 2 rakennetaan neljä kaksikerroksista taloa, joihin tulee yhteensä 34 saunallista asuntoa. Palokan liikekeskus palveluineen sijaitsee parin kilometrin etäisyydellä ja lähistöllä on luonnonläheisiä ulkoilumaastoja. Jyväskylän keskustaan on matkaa noin kahdeksan kilometriä.

Heinäkuja 1 ja 2:n viihtyisissä vaaleansävyisissä asunnoissa on laminaattilattiat, laatoitetut kylpyhuoneet, parvekelasitus sekä keittiössä keraaminen liesi. Autopaikkoja on runsaasti, 52 kpl, joten tilaa löytyy jopa perheen kakkosautolle. Taloissa on hissit.

Haku Heinäkuja 1 ja 2 asumisoikeusasuntoihin on alkanut ja ensimmäinen hakuaika jatkuu 9.10.2016 saakka. Asuntojen arvioitu valmistumisaika on 30.9.2017.

Mikä on asumisoikeusasunto? Asumisoikeusasukas maksaa 15 % osuuden asunnon hankintahinnasta asumisoikeusmaksuna ja saa asuntoon elinikäisen asumisoikeuden. Kuukausittain asukas maksaa asunnostaan käyttövastiketta, joka on alhaisempi kuin alueen vastaavan tasoisten vuokra-asuntojen yleinen vuokrataso. Pois muuttaessa asukas saa asumisoikeusmaksun takaisin rakennuskustannusindeksillä tarkistettuna.

Myyntineuvottelija Jaana Koivisto, p. 045 7734 3804, jaana.koivisto@ta.fi

TA-Yhtiöt on valtakunnallinen asuntojen omistaja ja rakennuttaja, jolla on omistuksessaan tällä hetkellä noin 15 000 asuntoa. TA-Yhtiöiden asunnot ovat pääosin vuokra- ja asumisoikeusasuntoja. Yhtiö on toteuttanut viime vuosina vuosittain noin 1000 – 1400 uutta asuntoa pääkaupunkiseudulle ja muihin Suomen kasvukeskuksiin. Espoon päätoimipisteen lisäksi TA-Yhtiöillä on toimipisteet Helsingissä, Vantaalla, Turussa, Lahdessa, Hämeenlinnassa, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa, Oulussa ja Kittilässä.

www.ta.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon