Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Suomen ensimmäinen Cleantech-asuinalue suunnitteilla Espooseen

Puu & Co. Oy

Suomen ensimmäinen Cleantech-asuinalue suunnitteilla Espooseen

Julkaistu: 20.11.2014 klo 07:15
Julkaisija: Puu & Co. Oy

Puu & Co. sekä Jatke lähtevät kehittämään yhteistyössä Espooseen uutta asuinaluetta.

Keväällä 2014 julkaistujen Puu & Co. –kotien kysyntä on ollut erinomaista, nyt suunnitteilla on yli 80 miljoonan euron hanke Espoon Kiloon. ”Hanke on saanut kiinnostusta useilta eri sijoittajatahoilta, myös aiesopimuksia on allekirjoitettu ja jatkamme aktiivisesti neuvotteluja eri osapuolien kanssa”, kertoo Puu & Co:n Joel Laurila.

"Hanke tulee perustumaan toistaiseksi salassapidettävään konseptiin, jota Laurila kuvailee seuraavasti; ”Tavallaan mietimme, mikä kaupungin funktio on ja miten se on muuttunut. Mikä kaupunki oikeastaan on? Mikä kaupungin funktio on tulevaisuudessa ja miten tämä vaikuttaa asumiseen? Oikeastaan tulemme ensi keväänä esittelemään jotain, mikä todella kyseenalaistaa perinteiset normit ja on askel kohti asumisen uutta aikakautta”.

Yhteistyösopimus hankkeiden rakentamisesta allekirjoitettiin Jatke Uusimaa Oy:n kanssa syyskuun 2014 lopulla ja ensimmäiset 18 Puu & Co. kotia valmistuvat vuoden 2015 loppuun mennessä. Jatke Uusimaa Oy:n hallituksen varapuheenjohtaja Esa Eloranta on varsin tyytyväinen tulevaisuuden näkymiin; ”yhteistyösopimus on Jatke Uusimaa Oy:lle merkittävä ja hanke kokonaisuudessaan erittäin kiehtova. En myöskään voi olla korostamatta sen työllistävää vaikutusta”, Eloranta toteaa.

Katso mistä lähtökohdista Suomen ensimmäinen Cleantech-uudiskohde suunniteltiin: https://www.youtube.com/watch?v=tWja1ZQS0lw

Joel Laurila, Puu & Co. Oy, puh. 050 432 8355

Esa Eloranta, Jatke Uusimaa Oy, puh 040 055 9091

Puu & Co. Oy suunnittelee, myy ja markkinoi maailman parhaita koteja. Koteja, joiden ratkaisut tunnistaa ja tuntee luonteviksi. Vasta kun lopputulos palkitsee käyttäjänsä, me allekirjoitamme työmme. Tällä hetkellä Puu&Co -koteja on saatavilla Espoon Kilossa.

www.puuco.com