Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Rudukselle mittavat betonikaupat pääkaupunkiseudulla

Rudus Oy

Rudukselle mittavat betonikaupat pääkaupunkiseudulla

Julkaistu: 14.11.2013 klo 09:53
Julkaisija: Rudus Oy

Rudus Oy on allekirjoittanut NCC Rakennus Oy:n kanssa sopimuksen 39 000 betonikuution toimittamisesta Matinkylän metrokeskuksen rakentamiseen vuoden 2014 loppuun mennessä. Toimitukset ovat jo alkaneet.

Graniittirakennus Kallio Oy:n kanssa Rudus on solminut sopimuksen 5 000 betonikuution toimittamisesta Länsiväylän Matinkylän ja Olarin kohdalla ylittävän Piispansillan parannukseen Espoossa. Toimitukset ovat meneillään Ruduksen Jätkäsaaren, Konalan ja Vanttilan betonitehtailta.

Lisätietoa:
Rudus Oy Valmisbetoni Etelä-Suomi, aluejohtaja Antti Hujanen, antti.hujanen@rudus.fi, puh. 040 524 3312

Taustaa Ruduksesta: Rudus Oy:n liiketoiminnot ovat Kiviaines, Valmisbetoni, Betonituotteet, Murskaus ja Kierrätys. Rudus toimii Suomessa, Baltiassa ja Venäjällä Pietarissa. Rudus-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli 338 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on keskimäärin 1200 henkilöä. Suomessa Ruduksella on yli 130 toiminnassa olevaa kiviainesten toimipaikkaa (sora-alueita ja kalliolouhoksia), 71 betonitehdasta, 19 betonituotetehdasta, yli 30 kierrätyskeskusta (betoni- ja tiilijäte, lentotuhka) sekä yli 20 murskauslaitosta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki