Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Parma Oy uudisti organisaationsa vuodenvaihteessa

Parma Oy

Parma Oy uudisti organisaationsa vuodenvaihteessa

Julkaistu: 03.02.2011 klo 11:00
Julkaisija: Parma Oy

Suomen johtava betonielementtien valmistaja Parma Oy uudisti organisaationsa tammikuussa. Uudessa toimintamallissa eri toiminnot ovat selkeästi omia erillisiä kokonaisuuksia. Tavoitteena on hyödyntää laaja-alaisesti osaamista toimintojen sisällä ja parantaa joustavuutta muuttuvien olosuhteiden mukaan. Liiketoiminta-alueiden osalta Parma lopettaa aktiivisen panostuksen korjausrakentamiseen. Uusiutumispanostuksia jatketaan voimakkaasti mm. infrarakentamisessa.

Jo aikaisemmin toteutetun tuotannon johdon keskittämisen lisäksi myös myynti on uudessa toimintamallissa keskitetysti johdettu toiminto. Myynti jakautuu alueellisesti ja toiminnallisesti neljään myyntiyksikköön: Asuinrakentaminen Etelä-Suomi, Toimitilarakentaminen Etelä-Suomi, Sisä-Suomi ja Infrarakentaminen. Myynnin johdosta vastaa toistaiseksi toimitusjohtaja Jarmo Murtonen. Yhtiö satsaa muutoksella erityisesti asiakkuuksien hoitamiseen, tuote- ja palveluratkaisujen kehittämiseen sekä vielä entistäkin parempaan prosessin hallintaan.

www.parma.fi

Toimitusjohtaja Jarmo Murtonen,  puh. 020 577 5510, jarmo.murtonen@parma.fi