Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » NOPEA APU TUKALAAN KUUMUUTEEN - Vihdoinkin lattiamallinen, siirrettävä ilmanjäähdytin, jonka tehon todella tuntee!

Scanoffice Oy

Julkaistu: 14.06.2013 klo 09:00
Julkaisija: Scanoffice Oy

Siirrettävä ilmanjäähdytin Argo Optimo 11

Kompakti siirrettävä ilmanjäähdytin on tehokas apu kesän kuumiin hellepäiviin. Viilennyksessä syntyvä kuuma lauhdutusilma johdetaan taipuisaa letkua pitkin vaikkapa ikkunanraosta.

Edistyksellisen  Argo Optimo 11 -laitteen kondenssiveden poisto tapahtuu suoraan lauhdutusilman kautta, joten laite toimii tauotta, eikä pysähtele kondenssivesisäiliön täyttyessä. Elektroninen termostaatti säätelee lämmön tasoa ja laitteen takaosaan sijoitettu ilmanottoaukko helpottaa sijoittamista vaikkapa kahden huonekalun väliin.

Jäähdyttimessä on säädettävät ilmanohjaimet, joiden avulla viilennettyä ilmaa on helppo kohdistaa haluttuun suuntaan. Tehokas rotaatiokompressori, kompressorin elektronin ylipainesuoja sekä pestävä ilmansuodatin takaavat laitteen moitteettoman toiminnan. Huippulaatuinen Argo Optimo 11 on kestävä ja pitkäikäinen järkivalinta. Laitetta ohjataan helppokäyttöisellä kaukosäätimellä.

Tekniset tiedot

Viilennysteho

2,9 / kW max.

Paino

31 kg

Lisätietoja:  Mikko Anttila, p. 045 6357588, mikko.anttila@scanoffice.fi

-----------------------------------------------------------------------------------

yksi Pohjois-Euroopan suurimmista lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeistä. Scanofficella on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina itse sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa.