Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Machinery Swepacin edustajaksi Suomessa

Machinery Swepacin edustajaksi Suomessa

Julkaistu: 19.02.2014 klo 09:28
Julkaisija: Machinery

Machinery on solminut jälleenmyyntisopimuksen ruotsalaisen, maantiivistys- ja betoninkäsittelylaitteita valmistavan Swepacin kanssa. Sopimus koskee kaikkia yrityksen tuotteita Suomessa.

Swepac on panostanut viime vuosina voimakkaasti tuotekehitykseen. Suunnittelun ensisijaisena tavoitteena on laitteiden luotettavuus ja kestävyys vaativissa olosuhteissa, hyvä ergonomia, materiaalien korkea laatu ja laitteiden pitkä käyttöikä. Myös laitteen helppoon huollettavuuteen ja mahdollisimman pieniin huolto-, varaosa- ja ylläpitokustannuksiin on kiinnitetty paljon huomiota.

"Kaikki Swepacin maantiivistimien rungot kuumasinkitään korroosion estämiseksi, jonka ansiosta laite pysyy aina hyvännäköisenä eikä ruostu. Tästä on etua erityisesti vuokrakäytössä, ja koneiden jälleenmyyntiarvo pysyy korkeana", kertoo Machineryn toimialajohtaja Mika Isaksson.

Suomen johtavat vuokraamoketjut ja rakennusliikkeiden varikot ovat jo huomanneet Swepacin hyödyt ja päätyneet ruotsalaiseen valmistajaan. Maahantuojana Machinery kantaa vastuunsa kaikista toimittamistaan laitteista: Nopeat varaosatoimitukset ja asiantunteva, lähellä asiakasta oleva tekninen tuki ja muut jälkimarkkinointipalvelut takaavat koneen luotettavan toiminnan koko sen elinkaaren ajaksi.

"Valitsimme Swepacin maantiivistäjät ja betoninkäsittelylaitteet tuotevalikoimaamme asiakaskunnasta saadun positiivisen palautteen perusteella. Olemme vakuuttuneita tuotteiden laadusta ja valikoiman sopivuudesta Suomen markkinoille", sanoo Isaksson.

Swepac International Ab on toiminut alalla yli 20 vuotta. Yritys on Ruotsin johtava maantiivistyskoneiden valmistaja, jonka huippumoderni tehdas toimii Ljungbyssä Etelä-Ruotsissa.

Swepacin maantiivistys ja betoninkäsittelylaitteet:

- laaja moderni mallisto

- vahva panostus tuotekehitykseen

- erinomainen kestävyys vaativissa olosuhteissa

- hyvä ergonomia

- pitkä käyttöikä

- helppo huollettavuus

- pienet huolto-, varaosa- ja ylläpitokustannukset

- nopeat varaosatoimitukset, tekninen tuki ja muut jälkimarkkinointipalvelut

Mika Isaksson, Toimialajohtaja, Machinery Oy, puh. 020 163 0398, mika.isaksson@machinery.fi

www.machinery.fi/swepac

Machinery on vuonna 1911 perustettu suomalainen perheyritys, joka toimii kotimaassa. Machinery Oy:n toimialaan kuuluvat koneiden ja laitteiden sekä teknisten tarvikkeiden maahantuonti, markkinointi, asennus, korjaus- ja huoltopalvelut. Machinery Oy on osa Machinery-konsernia, johon kuuluu lisäksi leluja ja pelejä maahantuova Amo Oy. www.machinery.fi