Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Iccuna Oy tuo vesitiiviin ikkunan viimeinkin Suomeen -Iccunan kennorakenne on 100 % vesitiivis

Iccuna Oy

Julkaistu: 17.04.2015 klo 08:15
Julkaisija: Iccuna Oy

Nivala, 17.4.2015 – Iccuna Oy tuo Suomeen uudenlaista ikkuna-ajattelua lanseeraamalla markkinoille kennorakenteisen, 100 % vesitiiviin ikkuna- ja ovivalikoiman moderneilla kippi- ja liukuominaisuuksilla.

”Halusimme ratkaista pysyvästi ikkunoiden vesitiiveysongelman johon rakennusalan ammattilaiset törmäävät vähintäänkin joka syksyn sadekeleillä. Lähdimme tutkimaan perusteellisesti vaihtoehtoja ongelman ratkaisemiseksi ja haimme sitten maailmalta parhaan ikkunaosaamisen Suomeen.” sanoo Teemu Haapalahti, Iccuna Oy:n tehdaspäällikkö.

Iccunan vesitiiveys perustuu sen puitteiden ja karmin ainutlaatuiseen kennorakenteeseen. Se on umpiorakenne, jossa kennot muodostavat lämpimän ja täysin tiiviin rakenteen. Täydellisen tiiveyden saavuttamiseksi karmin ja puitteen liitokset on hitsattu yhteen. Nerokas kennorakenne tekee Iccunasta niin vesi- kuin ilmatiiviinkin sekä myös ainutlaatuisen energiatehokkaan. Iccunan valmistusmateriaali on tarkoitukseen suunniteltu, säänkestävä, iskunkestävä ja kellastumaton PVC.

”Perinteinen, suomalainen ikkuna-ajattelu elää murroskautta. Ratkaisimme vesitiiveysongelman mutta samalla halusimme tuoda kaikkien ulottuville uudenlaisia kippi- ja liukutoiminnallisuuksia ilman lisähintaa.” kertoo Haapalahti.

Iccunan valikoimiin kuuluvat Keski-Euroopassa ja muualla Skandinaviassa suositut kippi-ikkunat, liukuovet ja liukuikkunat sekä kustannustehokkaasti toteutetut isot lasiseinät.

Tutustu tarkemmin Iccunan tuotevalikoimaan osoitteessa iccuna.fi.

Iccuna Oy
Tehdaspäällikkö Teemu Haapalahti
Teemu.haapalahti(a)iccuna.fi, puh. 040 827 6274

Mediakontakti:
Ideasampo Oy
Viestintäasiantuntija Sanna Wennerstrand
Sanna.wennerstrand(a)ideasampo.fi, puh. 040 570 2432

Iccuna tuo Suomeen uudenlaista ikkuna-ajattelua. Sen valikoimaan kuuluvat 100 % vesitiiviit ikkunat ja ovet moderneilla kippi- ja liukuominaisuuksilla. www.iccuna.fi.