Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Halton laajentaa Aasiassa

Oy Halton Group Ltd.

Halton laajentaa Aasiassa

Julkaistu: 15.06.2010 klo 09:54
Julkaisija: Oy Halton Group Ltd.

Vastatakseen Aasian ja Lähi-Idän nopeasti kasvavaan myyntiin Halton on perustanut Aasian pääkonttorin Malesiaan. Halton on myös vastikään avannut uuden myyntikonttorin Etelä-Koreassa. Etelä-Korea on 23. maa, jossa Haltonilla on omaa toimintaa.

Halton Groupin uusi Aasian pääkonttori sijaitsee uudessa i-Cityn yrityspuistossa Shah Alamissa lähellä Kuala Lumpuria. ”Tämä on meille luonnollinen askel eteenpäin, sillä toimintamme on kasvanut nopeasti kaikissa segmenteissä Aasiassa. Erityisesti toiminta on laajentunut Malesiassa ja Kiinassa sekä Lähi-Idässä   Yhdistyneissä Arabiemiirikunnissa. Avasimme myös uuden myyntikonttorin Etelä-Koreaan.  Alueella on jatkossakin yhä kiinnostavampia liiketoimintamahdollisuuksia, ” kertoo Olli Sipilä Haltonin Aasian ja Lähi-Idän aluejohtaja.

”Uusi pääkonttori mahdollistaa toimintojemme laajentamisen, sillä asiantuntijoiden rekrytointi uuden yrityspuiston alueelle on helpompaa, sanoo Rudolf Kitzbichler, Halton Foodservicen Aasian toimintojen toimitusjohtaja.

”Olemme jo rekrytoineet lisää henkilöstöä varmistaaksemme erinomaisen asiakaspalvelun Aasian ja Lähi-Idän alueella. Laajan teknisen osaamisen lisäksi olemme panostaneet asiakaspalvelun kielitaitoon. Pystymme palvelemaan  asiakkaita sujuvasti 14 kielellä mukaan lukien malaiji, englanti, saksa, italia, thai, japani, korea, mandariinikiina, kantoninkiina, hokki, tamili, hindu, malajalam, indonesia ja joitakin Kiinan murteita, Kitzbichler jatkaa. Halton Foodservice on vannut myös tuotenäyttelytilan uuden pääkonttorin tiloihin. Näyttelytilassa on esillä Haltonin ammattikeittiöiden sisäilmaympäristöratkaisut.

Aasian lisäksi Halton Groupin pääkonttorit sijaitsevat Suomessa ja Yhdysvalloissa.

Olli Sipilä, Euroopan, Aasian ja Lähi-Idän aluejohtaja
Puh. + 358 40 7538848
Sposti:
Olli.sipila@halton.com

Anu Korhonen, Viestintäjohtaja
Puh. 040 – 5016209
Sposti: anu.korhonen@halton.com

*********************************************************************************************************

Halton Group

Halton on sisäilmastotuotteisiin ja –ratkaisuihin sekä sisäympäristöpalveluihin erikoistunut perheyritys. Haltonin tavoitteena on luoda käyttäjilleen miellyttäviä ja turvallisia sisäympäristöjä, jotka ovat elinkaareltaan kestävän kehityksen periaatteiden mukaisia ja energiatehokkaita. Halton toimittaa ratkaisuja kaupallisista ja julkisista kiinteistöistä teollisuuteen sekä ammattikeittiöihin ja ravintoloihin. Halton on myös yksi tunnetuimmista sisäilmastoratkaisujen toimittajista laivoihin ja öljynporauslautoille. Haltonin osaamis- ja tuotealueita ovat ilmanjako, ilmavirtojen hallinta, paloturvallisuus, keittiöilmanvaihto ja sisäympäristöjen hallinta. Halton perustettiin Suomessa vuonna 1969. Nykyään yhtiö toimii 23 maassa. Yhtiön vuosittainen liikevaihto on 148 miljoonaa euroa. Halton verkossa: www.halton.com

Halton on maailman suurimman teknologiapalkinnon, Millennium-palkinnon, yritysyhteistyökumppani. Palkinto myönnetään ihmisten elämän laatua ja hyvinvointia merkittävästi kohottavasta innovaatiosta. Palkinto tuo esiin teknologiasia innovaatiota, jotka luovat merkittävää hyötyä ihmisten jokapäiväiseen elämään.  Millennium verkossa: www.millenniumprize.fi