Etusivu » Tiedotteet » Puutarha » Tarkasta kotisi paloturvallisuus lomalle lähtiessäsi.

Safetum Oy

Tarkasta kotisi paloturvallisuus lomalle lähtiessäsi.

Julkaistu: 17.06.2015 klo 12:50
Julkaisija: Safetum Oy

Moni suuntaa loman viettoon pois kotoaan ennen juhannusta. Ennen lähtöä on hyvä varmistua että kodin paloturvallisuus on riittävällä tasolla. Sama asia koskee myös tuhansia vapaa-ajan asuntoja, jonne monet suomalaiset suuntaavat kesän viettoon.

Paloturvallisuuden tarkastamiseen on olemassa monia muistilistoja, mutta helpoin ja fiksuin tapa on käyttää apuna Palotarkastus.fi - palvelua.

Palvelu ohjaa tekemään tarkastuksen ja muistuttaa tärkeimmistä asioista. Palvelu on kuluttajille täysin maksuton ja on käytettävissä kaikilla mobiililaitteilla tai tietokoneilla.

Safetum Oy on turvallisuusalan verkko- ja asiantuntijapalveluita tarjoava yritys. Toiminta painottuu turvallisuus- ja pelastussuunnitteluun, turvallisuusviestintään, kiinteistöjen pelastusvalmiuden ja varautumisen ylläpitoon, ihmisten pelastustietouden- ja osaamisen kehittämiseen sekä palo- ja poistumisturvallisuusselvitysten laadintaan. Yrityksen kiinteät toimipisteet sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Yrityksen palveluille on myönnetty oikeus käyttää avainlippu-merkkiä, joka viestii kotimaiseen tarpeeseen suunnitelluista, vastuullisesti ja turvallisesti tuotetuista palveluista. Yritys huolehtii myös vastuullisesti tilaajavastuulain mukaisista velvoitteista. Tästä osoituksena on Luotettava Kumppani - logon käyttöoikeus.

www.palotarkastus.fi

www.pelastusvalvoja.fi