Etusivu » Tiedotteet » Puutarha » Kyyditse syksyn lehdet kompostoitavaksi kestävissä SINI-jätesäkeissä!

Sinituote Oy

Kyyditse syksyn lehdet kompostoitavaksi kestävissä SINI-jätesäkeissä!

Julkaistu: 16.09.2015 klo 14:56
Julkaisija: Sinituote Oy

Lehtiä haravoitaessa ja puutarhan syystöissä syntyy paljon kasviperästä jätettä, jonka oikeaoppinen käsittely säästää ympäristöä ja naapurisopua. Puutarhajäte on helppo käsitellä ja kuljettaa, kun sen pakkaa kestävään SINI-jätesäkkiin.

Puutarhajäte kannattaa kompostoida

Puutarhajäte kannattaa ensisijaisesti käsitellä syntypaikassaan eli kompostoida omalla tontilla. Jos se ei kuitenkaan ole mahdollista, tulee lehdet  ja puutarhajäte viedä asianmukaiseen paikkaan, kuten jätteenkäsittelyalueelle, maankaatopaikalle tai kierrätysalueelle.  Vastaanotettavat puutarhajätteet, niiden lajittelu, vastaanottopaikkojen aukioloajat sekä maksut vaihtelevat kunnasta riippuen.

SINI-jätesäkit ovat 100 % kierrätysmuovia

Syksyn lehdet, puista ja pensaista leikkattavat oksat, risut ja muu puutarhajäte on helppo ja siisti pakata kestävään, 150 litran vetoiseen SINI Kantokahvasäkkiin. Säkissä on kätevät kantokahvat, joista se on helppo solmia kiinni. Ympäristöystävällisesti valmistettu, erikoisvahvasta kierrätysmuovista tehty säkki kestää kantamisen ja kuljetuksen.  SINI-kantokahvasäkkirullassa on kahdeksan säkkiä.

Kun tarvitset vielä enemmän vielä enemmän säkityskapasitettia, on ratkaisu 240 litran vetoinen, extravahva SINI-jätesäkki. 100 % kierrätysmuovista valmistetun jätesäkin vahvuus on 0,07 mm. Iso SINI-jätesäkki sopii myös 240 litran jäteastiaan. SINI-jätesäkkirullassa on 10 jätesäkkiä.

SINI-säkit soveltuvat myös muuhun käyttöön kuin jätteille, esim. vaatteiden tai lelujen säilytykseen ja varastointiin. Kierrätysmuovista valmistetut jätesäkit vähentävät maailman hiilidioksidipäästöjä, ja käytetyt jätesäkit voidaan hävittää enegiajätteen mukana.

Muista myös suojata kätesi hyvillä suojakäsineillä

Pitkävartiset SINI-siivouskäsineet sopivat kodin-, keittiön- ja puutarhatyöskentelyn yleiskäsineeksi ja ne kestävät kaikkia tavanomaisia pesuaineita. Käsineet on muotoiltu anatomisesti, joten ne on helppo pukea ja mukavat käyttää. Pirteän pinkit siivouskäsineet on valmistettu lateksista ja ne on CE-hyväksytty.

Lisätietoja tuotteista:

Sinituote Oy, varatoimitusjohtaja Aino Määttä, p. 019 7600 213 tai aino.maatta@sinituote.fi

Kuvat ja materiaalipyynnöt:

Sinituote Oy, verkkoviestinnän asiantuntija Tommi Pätynen, p. 019 7600 218, tommi.patynen@sinituote.fi

Suomalainen perheyritys Sinituote Oy on Pohjoismaiden johtava siivousvälineiden, vaatehuollon tuotteiden ja autonhoitotarvikkeiden valmistaja ja markkinoija. Sinituote panostaa voimakkaasti tuotekehitykseen ja tuo jatkuvasti markkinoille uusia välineitä kodin siivouksen, järjestyksen ja toimivuuden ylläpitoon. Yrityksen tavoitteena on tehdä suomalaisten kotien arjesta vähän helpompaa. Ympäristöystävälliset SINI-tuotteet ovat kestäviä ja pestäviä, ja ne on kehitetty suomalaisille sisustusmateriaaleille ja suomalaisille kodeille. Valtaosa yrityksen markkinoimista tuotteista on kotimaisia Avainlipputuotteita.

Seuraa meitä
Facebookissa: https://www.facebook.com/Sinituote