Etusivu » Tiedotteet » Puutarha » Kutsumme sinut tutustumaan Tampereen Puutarhamessuilla LammiPihan osastoon sekä myös uutuustuotteemme hyvin esille tuovaan Ylelliseen puutarhaan.

Lammin Betoni Oy

Kutsu.
Julkaistu: 10.04.2012 klo 10:09
Julkaisija: Lammin Betoni Oy

Kutsumme sinut tutustumaan Tampereen Puutarhamessuilla LammiPihan osastoon sekä myös uutuustuotteemme hyvin esille tuovaan Ylelliseen puutarhaan. Se esittelee käytännössä tuoreimmat trendit ja on yksi messujen neljästä ideoita ja vinkkejä antavasta teemapihasta.

Paikka:    LammiPiha A 840 ja Teemapihat -alue
Aika:       Pe 13.4.2012 klo 11–13

Keskieurooppalaiset tyylisuunnat kiinnostavat nyt suomalaisia pihanrakentajia ja -uudistajia. Aita- ja suihkulähdesovellukset ovat selkeästi nousussa. Tämä näkyi myös tämänkeväisillä Helsingin OmaPiha-messuilla.
– Vesialtaat, suihkulähteet ja uima-altaat, valmiit teräsaita- ja -porttiratkaisut sekä muurit integroituine putoamissuojineen ja valoineen kiinnostavat. Niinpä olemme laajentaneet tarjontaamme ja monipuolistaneet valikoimiamme erityisesti näissä tuoteryhmissä. Muurin suunnitteluun on saatavissa 3D-ohjelma. Kannattaa muistaa, että jo metrin korkuisessa muurissa on nykyisin oltava putoamissuoja, kertoo myyntijohtaja Risto Lemola Lammin Betoni Oy:stä.

LammiPiha teema: Ylellinen puutarha
Pihapiirin viimeistelyyn sekä maisemointiin soveltuvat LammiPiha-tuotteet täydentävät tuttua ja laadukasta Lammi-tuoteperhettä. Tuotteisiin on helppo tutustua Ylellisessä puutarhassa, jonka ovat Tampereen Puutarhamessuille suunnitelleet ja
toteuttaneet yhteistyössä Ympäristörakennus Saarinen ja Lammin Betoni.

Ylellinen puutarha on nautiskelijan keidas, joka tarjoaa oleskelupaikkoja ja huoneita päivän eri hetkiin. Puutarha on helppohoitoinen, ja näyttäviä kivirakenteita on runsaasti.
– Helppohoitoisuus on meillä kestotrendi, joka on tullut jäädäkseen. Helppohoitoinen ja näyttävä piha on toteutettavissa hyvällä suunnittelulla, kertoo hortonomi Ilona Taimi.                                                         Lisätietoja messuista ja teemapihoista: www.puutarhamessut.fi

Lämpöisesti tervetuloa tutustumaan ja tapaamaan asiantuntijoitamme
Risto Lemola, myyntijohtaja
Puh. 0207 530 413, s-posti: risto.lemola@lamminbetoni.fi, www.lamminbetoni.fi