Etusivu » Tiedotteet » Puutarha » Ihmepuutarhasta vinkkejä puutarhanhoitoon 3. kesäkuuta

VR Group

Ihmepuutarhasta vinkkejä puutarhanhoitoon 3. kesäkuuta

Julkaistu: 28.05.2014 klo 10:06
Julkaisija: VR Group

Keskellä kaupunkia, Helsingin päärautatieasemalla, järjestetään puutarhamessut 3.6. klo 13–15. Kotipuutarhurit voivat poimia Ihmepuutarhan tapahtumasta ideoita omalle pihalleen tai parvekkeelleen.

– Monet ohikulkijat ovat pysähtyneet asemalle ihastelemaan Ihmepuutarhaa ja keskustelemaan spontaanisti kukista ja kasveista. Puutarhamessut tarjoavat mahdollisuuden kysyä neuvoja myös asiantuntijoilta, kertoo VR Groupin Brand Manager Inari Rummukainen.

Ihmepuutarhan yhteistyökumppanit kertovat päivän aikana puutarhanhoidosta ja antavat tuotevinkkejä kukkaloiston ylläpitämistä ja puutarhan somistusta ajatellen. Puutarhamessut juontaa Janne Kataja.

– Haluamme tarjota inspiraatiota oman Ihmepuutarhan toteuttamiseen. Ohikulkijat voivat tulla itse istuttamaan mansikantaimen kotiin vietäväksi, kannustavat GreenCare-tuotteiden markkinointipäällikkö Sanna Höhnle ja Puutarha Tahvoset Oy:n puutarhuri-yrittäjä Sanna Tahvonen.

Ihmepuutarha kukkii Helsingin päärautatieasemalla jo kolmatta kertaa. Elokuun loppuun saakka ilahduttavan Ihmepuutarhan toteuttavat yhteistyössä VR Group, GreenCare, Puutarha Tahvoset Oy sekä Clear Channel.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee yli 10 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään