Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » TIEDOTE: Soini palaa vappupuhujaksi - foorumina kristillinen perhetapahtuma

Radio Dei

TIEDOTE: Soini palaa vappupuhujaksi - foorumina kristillinen perhetapahtuma

Julkaistu: 26.04.2016 klo 08:15
Julkaisija: Radio Dei

Ulkoministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini puhuu vapunpäivänä Helsingin Senaatintorilla kristillisessä vapputapahtumassa. Viime vuonna Soini jätti kahden muun kärkipoliitikon, keskustan puheenjohtaja Juha Sipilän ja kokoomuksen puheenjohtaja Alexander Stubbin tavoin vappupuheet väliin.

”Vietän vappua perheen parissa, enkä pidä puheita. Niitä olen saanut pitää koko kevään”, kommentoi Soini vuodentakaista linjaustaan blogisivullaan.

Nyt puoluejohtaja tekee paluun Suomalaisen työn päivän puhujien joukkoon Helsingin Senaatintorilla. Foorumina on perheille suunnattu kristillinen Koko perheen vappu -tapahtuma. Tilaisuuden järjestelyistä vastaa Radio Dei yhteistyössä Kristityt yhdessä ry:n ja eri seurakuntien kanssa.

Vuosi sitten Koko perheen vappu kokosi Senaatintorille yli kolme tuhatta osallistujaa. Torilla ja Helsingin Tuomiokirkossa järjestettävään tapahtumaan on vapaa pääsy. Radio Dei lähettää tapahtuman suorana lähetyksenä vapunpäivänä kello 12-15.

Tapahtuman ohjelma: www.kokoperheenvappu.fi

Lisätiedot:

Kirsi Rostamo                                           Jorma Lahikainen

Radio Dein                                               Koko perheen vappu -tapahtuman

päätoimittaja                                            koordinaattori

(09) 7514 4511                                         0400 506 665

Radio Dei on Suomen ainoa kristillinen radioasema ja maamme tunnetuin kristillinen media. Kanavaa kuuntelee viikoittain 200.000 ja vähintään kerran kuukaudessa yli 300.000 suomalaista. (TNS Gallup 27.5.2014)