Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » SASKin Vahvan tehtävä -kampanja näkyy perjantain mielenilmauksessa Rautatientorilla

Suomen ammattiliittojen solidaarisuuskeskus SASK Ry

Julkaistu: 17.09.2015 klo 16:13
Julkaisija: Suomen ammattiliittojen solidaarisuuskeskus SASK Ry

Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK jakaa perjantain mielenilmauksessa 1000 Vahvan tehtävä on tukea heikkoa -ilmapalloa.

­- Ilmapallot liittyvät SASKin kampanjaan, joka muistuttaa, miksi ay-liike on olemassa. Sen tehtävänä on aina asettua heikomman puolelle, kampanjan koordinaattori Aleksi Vienonen muistuttaa.

"Vahvan tehtävä on tukea heikkoa" on varainhankintakampanja, jolla ay-liikkeen rivijäseniä ja aktiiveja herätellään tukemaan kehitysmaiden työntekijöitä kerta- ja kuukausilahjoituksin tai tuomalla oma ammattiosastonsa SASKin kannatusjäseneksi.

Lue lisää varainhankintakampanjasta sivulta www.vahvantehtava.fi.

Lisätietoja antaa: Aleksi Vienonen, Vahvan tehtävä on tukea heikkoa –kampanjan koordinaattori. p. 040 7432981, aleksi.vienonen@sask.fi

Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK on suomalaisen ay-liikkeen kehitysyhteistyö- ja solidaarisuusjärjestö. SASK toteuttaa vapaata ja demokraattista ammattiyhdistysliikettä tukevia hankkeita kehittyvissä maissa. SASKiin kuuluu jäsenjärjestöjensä kautta noin 1,7 miljoonaa suomalaista. Lue lisää: www.sask.fi/toiminta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki