Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Kokoomusopiskelijoiden pääsihteeriksi Jenni Vartiainen

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry

Kokoomusopiskelijoiden pääsihteeriksi Jenni Vartiainen

Julkaistu: 03.06.2016 klo 20:40
Julkaisija: Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry

Kokoomusopiskelijoiden liittohallitus on valinnut 3.6.2016 liiton uudeksi pääsihteeriksi 28-vuotiaan Jenni Vartiaisen. Vartiainen aloittaa tehtävässään 1.8.2016. Tampereella opintojaan viimeistelevä Vartiainen on aikaisemmin toiminut muun muassa Pirkanmaan Kokoomus ry:n järjestösihteerinä sekä kansanedustajan avustajana. Hän on myös ollut Kokoomusopiskelijoiden liittohallituksen jäsen vuonna 2013.

”Jenni on Kokoomuksen pitkän linjan toimija, ja hänellä on vahva järjestökentän tuntemus. Jatkamme yhdessä Kokoomuksen toiminnan kasvattamista korkeakoulukentällä entistä vahvemmaksi”, Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Marianna Kupias toteaa.

”Odotan innolla alkavia töitä unelmatyössäni Kokoomusopiskelijoiden pääsihteerinä. Liitolla on tärkeä rooli Kokoomuksen koulutus- ja sivistyspolitiikassa ja odotankin mielenkiinnolla tulevia haasteita”, Vartiainen sanoo.

Uuden pääsihteerin osaamisen ja aiemman kokemuksen avulla Kokoomusopiskelijoita lähdetään viemään kohti uusia osallistamisen ja vaikuttamisen muotoja. Pääsihteeri vastaa Kokoomusopiskelijoiden taloudenpidosta ja suunnittelusta, järjestön toiminnasta sekä viestinnästä ja sidosryhmäyhteistyöstä.

Liiton nykyinen pääsihteeri Maija Kangasniemi siirtyy Kokoomusnaisten pääsihteeriksi 6.6.2016 alkaen.

Jenni Vartiainen, 044 032 0789 (vartiainen.jenni@gmail.com)

Marianna Kupias, 044 239 90 29 (marianna.kupias@kokoomusopiskelijat.fi)

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta (Kokoomusopiskelijat) on vuonna 1960 perustettu poliittinen opiskelijajärjestö. Kokoomusopiskelijat on Kansallinen kokoomus rp:n virallinen jäsenliitto.