Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Demariopiskelijoiden liittokokous kokoontuu Turussa 14.-15.11.

Sosialidemokraattiset Opiskelijat - SONK ry

Demariopiskelijoiden liittokokous kokoontuu Turussa 14.-15.11.

Julkaistu: 13.11.2015 klo 20:38
Julkaisija: Sosialidemokraattiset Opiskelijat - SONK ry

Sosialidemokraattiset Opiskelijat – SONK ry:n – Socialdemokratiska Studerande – SONK rf:s XLVIII liittokokous kokoontuu alkavana viikonloppuna 14.-15.11.2015 Turussa suomenkielisellä työväenopistolla. Liittokokouksessa päätetään mm. SONKin tavoiteohjelmasta vuodelle 2016 sekä valitaan vuoden 2016 varapuheenjohtajat ja kymmenhenkinen liittohallitus. Liitolle valittiin puheenjohtaja edellisessä liittokokouksessa kaksivuotiselle kaudelle.

"Olen innoissani tulevista päivistä, sillä politiikkamme tärkeimmän ja keskeisimmän asiakirjan sisältö määritellään tänä viikonloppuna. Tavoiteohjelma tulee suuntaamaan SONKin visiota sosialidemokraattisesta tulevaisuudesta ja ohjaamaan vaikuttamistyömme suuntaa. On myös upeaa nähdä, miten moni aktiivi on kiinnostunut toimimaan liittojohdossamme. Motivoituneiden hakijoiden määrä kertoo siitä, että vaikuttamistyö SONKissa nähdään merkittävänä ja inspiroivana", kuvailee SONKin puheenjohtaja Hanna Huumonen.

Hanna Huumonen
Sosialidemokraattiset Opiskelijat - SONK ry