Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Demarinuorten liittohallituksen kokousviikonloppu päättyi liekkeihin

Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Demarinuorten liittohallituksen kokousviikonloppu päättyi liekkeihin

Julkaistu: 01.04.2012 klo 22:19
Julkaisija: Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Sosialidemokraattisten Nuorten liittohallitus vietti maaliskuun viimeisen viikonlopun Muonion Utkujärvellä. Toukokuussa Helsingissä järjestettävä liittokokous on kirvoittanut liiton piiri- ja paikallisjärjestöiltä kymmenittäin poliittisia aloitteita. Poliittiseen ohjelmaan, aloitevastauksiin ja tulevan toiminnan suunnitteluun liittohallitus käytti kokousaikaa yhteensä parikymmentä tuntia. Työskentely sujui hyvin ja tuotteliaasti.

”Olen erittäin ylpeä omistani. Kaksi vuotta yhdessä työskennellyt liittohallitus on hitsautunut yhteen erinomaisesti. Poliittisen ohjelman valmistelu on edistynyt viimeisen vuoden ajan kuin siivillä. Liittohallituksen jäsenet tulevat erilaisista taustoista ja eri puolilta Suomea, mikä on tässä tapauksessa vain hyvä asia”, kommentoi Demarinuorten puheenjohtaja Timo Kontio.

Kotimatkalla Muoniosta Pellon rautatieaseman kautta etelään tapahtui kuitenkin kummia. VR:n juna Kolarista Helsinkiin myöhästyi lähdöstään lähes kahdella tunnilla. Pellon asemalla kovassa pakkasessa hytissyt liittohallitus keksi sytytti asemalaiturin reunalle nuotion. Iloisesti loimuavat liekit houkuttelivat paikalle myös muita junaa odotelleita. Makkaraa grillatessa ja iloisesti jutustellessa junan odotus sujui kuin siivillä.

Demarinuorten liittohallitus kiittää ikimuistoisesta iltahetkestä Valtion Rautateitä.

Sosialidemokraattiset Nuoret ry. - http://www.demarinuoret.fi