Etusivu » Tiedotteet » Perhe » ”Tuhannelle jakajalle kesätöitä”

Suomen Suoramainonta Oy

”Tuhannelle jakajalle kesätöitä”

Julkaistu: 21.05.2015 klo 13:25
Julkaisija: Suomen Suoramainonta Oy

SSM on suuri valtakunnallinen työllistäjä

SSM –ketjun yritykset tarjoavat tänäkin vuonna kesätöitä noin tuhannelle nuorelle. Pääosin työt ovat kaupunkilehtien ja mainosten jakelutyötä, mutta jonkin verran kesätöitä on ollut tarjolla aluekonttoreiden varastoissa, toimistoissa ja kuljetuksessa.

Lehtien ja mainosten jakelutyö on monille nuorille tärkeä linkki ja ensikosketus työelämään. Työ opettaa itsenäistä työskentelyä ja vastuun ottamista omasta tekemisestä. Tämä tukee nuoren kasvua itsenäisyyteen ja tarjoaa sen lisäksi arvokasta oppia tulevia työtehtäviä varten.

SSM-ketjussa työuransa voivat aloittaa jo 14-vuotiaat nuoret. Kesätöihin hakeutunut nuori voi helposti jatkaa töiden tekemistä myös kesän jälkeen, koska jakajan työ sopii hyvin koulunkäynnin tai opiskelun lomaan. Jakaja voi sopia työnantajansa kanssa jakelualueet eli paljonko haluaa käyttää aikaa ja minkälaisia ansioita tavoittelee.

Lisätietoa tarjottavasta työstä ja soveltuvuudestasi siihen saa suorittamalla virtuaalisen perehdytysohjelman osoitteessa www.ssmjakaja.fi. Palvelu on suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Työtä voi suoraan hakea verkossa rekrytointisivulla www.lisaduuni.fi.

Jokainen uusi työntekijä tekee molemmin puolin sitovan työsopimuksen ja suorittaa työn edellyttämän perehdytyksen, koska jakaja on tärkein lenkki SSM:n asiakkaiden suoramarkkinoinnissa.

Vastuullinen kesäduuni toiminnassa mukana oleminen on osa SSM:n yhteiskuntavastuutyötä. SSM osallistuu Vastuullinen kesäduuni -kampanjaan, jossa edistetään nuorten mahdollisuuksia hankkia työkokemusta ja oppia työelämän sääntöjä.

Lisätiedot

Mika Kauppinen, tuotantojohtaja, puh. 0500 122 034, mika.kauppinen@suoramainonta.fi
Pasi Latva, myynti- ja markkinointipäällikkö, puh. 040 742 9043, pasi.latva@suoramainonta.fi

Olemme maan suurin yksityinen suoramainontayritys, jonka oma jakeluverkko kattaa 2, 4 miljoonaa kotitaloutta kahdesti viikossa.Toimimme läheisessä yhteistyössä lukuisten kaupunkilehtien sekä valtakunnallisten ja paikallisten suoramainostajien kanssa.Työllistämme vuosittain yli 13.000 lehtien ja mainosten jakajaa.

Pääkonttori: Suomen Suoramainonta Oy, Hankasuontie 3, 00390 Helsinki. www.suoramainonta.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki