Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Teemu-nallen lastenkonsertti Vantaan Energia Areenalla 17. huhtikuuta – superkiva sunnuntaitapahtuma koko perheelle

Lastenklinikoiden Kummit ry

Julkaistu: 05.04.2016 klo 14:00
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

Kolmatta kertaa järjestettävä Teemu-nallen lastenkonsertti tuo monet muksujen suosikkiesiintyjät sekä huippuhauskaa oheistoimintaa Vantaan Energia Areenalle sunnuntaina 17. huhtikuuta kello 14–17. Pikkuväelle suunnatun perhetapahtuman avulla kerätään varoja potilaiden viihtyvyyteen Helsingin Lastenklinikalla.

Tänä vuonna Teemu-nallen lastenkonsertissa lavalle nousevat Ti-Ti Nalle, Aarne Alligaattori & Viidakkorumpu, Hattiwatit, Pellekaija Pum sekä StepUp School -tanssijat. Tapahtuman juontaa Pikku Kakkosen viikonlopuista tuttu Veera. Musiikkiesitysten lisäksi tapahtumapaikalla on tarjolla monipuolista oheistoimintaa, kuten taaperoiden touhupiste, ilmapallotaikuutta, ongintaa, arpajaiset sekä onnenpyörä. Teemu-nallen erikoisvieraana paikalle saapuu Angry Birds -elokuvan tähti ”Red”.

Lastenkonserttiliput maksavat 11,50€ (sisältäen toimituskulut) ja alle 2-vuotiaat pääsevät mukaan veloituksetta. Ovet lastenkonserttiin avataan klo 14, tapahtuma päättyy klo 17.

Osta liput Teemu-nallen lastenkonserttiin (Ticketmaster)  lippuja myydään myös ovelta tapahtuman yhteydessä!

Ohjelma:

Klo 14.00 Ovet avoinna – tervetuloa!

Klo 14.35 Pellekaija Pum

Klo 14.55 StepUp School Dancers

Klo 15.15 Aarne Alligaattori & Viidakkorumpu

Klo 15.40 Ti-Ti Nalle

Klo 16.00 Hattiwatit

Klo 16.30 Lopetus – hyvää kotimatkaa!

www.kummit.fi

Susanna Laurila, p. 040 179 7914, susanna@kummit.fi

Matti Valli, p. 050 356 3336, matti@kummit.fi

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 30 miljoonan euron edestä.