Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Tämä kirja muuttaa käsityksesi äidistä

Into Kustannus

Tämä kirja muuttaa käsityksesi äidistä

Julkaistu: 16.04.2015 klo 12:23
Julkaisija: Into Kustannus

Park So-nyo, 69-vuotias neljän lapsen äiti, katoaa Soulin metroasemalla. Perheenjäsenet ryhtyvät etsimään häntä. Samalla he joutuvat kysymään itseltään, kuinka hyvin he oikeastaan tunsivat äidin. Kätketyt salaisuudet paljastuvat yksi kerrallaan.Kansikuva

Pidä huolta äidistä on riipaisevan kaunis teos rakkaudesta ja sukupolvien välisistä eroista. Lasten muutto maalta kaupunkiin on mullistanut perheen elämän. Kirja on kansainvälinen bestseller ja ensimmäinen suomennettu eteläkorealainen romaani. Se on myynyt Koreassa yli kaksi miljoona kirjaa, käännetty yli 20 kielelle ja julkaistu 36 maassa.

Useita romaaneja kirjoittanut Kyung-sook Shin (s. 1963) on yksi Etelä-Korean luetuimmista ja ylistetyimmistä kirjailijoista. Hän vierailee Suomessa kesäkuussa. Kyung-sook Shin on neljäs perheen kuudesta lapsesta. Hänen vanhemmillaan ei ollut varaa lähettää häntä lukioon, joten hän muutti veljensä asuntoon Souliin, kävi töissä elektroniikkatehtaalla ja opiskeli iltakoulussa. Kyung-sook Shin on palkittu Man Asianin, Manhaen, Dong-inin, Yi Sangin ja Prix de l’Inaperçun kirjallisuuspalkinnoilla.

"Vielä ei ole liian myöhäistä ymmärtää ja rakastaa äitiä ja huolehtia äidistä." Lue kirjailijan mietteitä omasta äidistään täällä.

Kyung-sook Shin: PIDÄ HUOLTA ÄIDISTÄ
Alkuteos Omma rul put’akhae (julkaistu englanniksi nimellä Please Look after Mom), suomentanut Taru Salminen
Into-kauno, sidottu, 210 sivua, suositushinta 29 €, ISBN 978-952-264-368-1
Lataa painokelpoinen kansikuva: http://www.intokustannus.fi/images/isotkannet/PidaHuoltaAidista.jpg

Arvostelukappaleet ja lisätiedot:
arvostelukappaleet@intokustannus.fi
Milla Karppinen, 050 551 3310, milla.karppinen@intokustannus.fi

Into on ketterä ja ärhäkkä tietokirja- ja yleiskustantamo. Julkaisemme ajankohtaista tietoa, hillittömän kiinnostavaa kaunoa, kantaaottavia pamfletteja, laadukasta käännöskirjallisuutta ja Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä. Monet kirjoistamme ovat saatavissa myös e-kirjoina.

intokustannus.fi | mondediplo.fi | into-ebooks.com | facebook.com/intokustannus | twitter.com/Into_Publishing | youtube.com/intokustannus