Etusivu » Tiedotteet » Perhe » MUISTUTUSKUTSU: POP PANKIN KANSALAISSUHDANNE-ENNUSTE – HELPOTTAAKO KOTITALOUKSIEN TILANNE ENSI VUONNA

Kutsu.
Julkaistu: 03.12.2013 klo 13:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

POP Pankkiliiton kaksi kertaa vuodessa julkaisemassa kansalaissuhdanne-ennusteessa talouskehitystä tarkastellaan erityisesti kotitalouksien näkökulmasta.

Tuoreimmasta ennusteesta käyvät ilmi muun muassa

• Taloustilanteen vaikutukset työllisyyslukuihin ensi vuonna
  • Kuntien talousnäkymien vaikutukset kuluttajiin
  • Kotitalouksien tulokehitys
  • Kuluttajahintojen kehitys

Toivotamme toimituksenne edustajan tervetulleeksi tiedotustilaisuuteen:

keskiviikkona 11.12.2013 kello 10.00 Original Sokos Hotel Presidenttiin, Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki.

10.00 Tilaisuuden avaus, POP Pankkiliiton toimitusjohtaja Heikki Suutala

10.10 Kansalaissuhdanne-ennusteen esittely, POP Pankkiliiton johtaja Timo Hulkko

11.00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuudessa tarjoillaan brunssi ja tarjoilujen järjestämiseksi pyydämme ystävällisesti teitä ilmoittamaan osallistumisestanne sähköpostitse osoitteeseen viestinta@osg.fi tai puhelimitse 0400 630 063.

Tervetuloa!

Heikki Suutala, toimitusjohtaja, POP Pankkiliitto

StaffPoint-konserni on henkilöstöpalvelualan suunnannäyttäjä, joka sisältää kolme liiketoiminta-aluetta. Henkilöstöpalvelut toimivat StaffPoint-nimellä, valmennuspalvelut Spring House -nimellä ja henkilöstöhallinnon tietojärjestelmiä tuotetaan Saima Soft -nimellä. Konsernin liikevaihto on noin 110 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee noin 300 henkilöä. Valtakunnallinen palveluverkosto kattaa koko Suomen, toimipisteitä on 22 paikkakunnalla Suomessa ja yksi Virossa. Vuosittain StaffPoint työllistää 15 000 osaajaa, Spring House kohtaa 20 000 valmennettavaa ja Saima Softin ohjelmistoilla on 22 000 käyttäjää. StaffPoint-konsernin omistavat vakavaraiset, institutionaaliset sijoittajat GWS, Suomen Teollisuussijoitus, Etera ja Varma sekä yritysten johto. www.staffpoint.fi