Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Koko perheen joululaulut Tampere-talossa virittävät jälleen joulun tunnelmaan

Tampere-talo Oy

Koko perheen joululaulut Tampere-talossa virittävät jälleen joulun tunnelmaan

Julkaistu: 09.12.2013 klo 09:31
Julkaisija: Tampere-talo Oy

Perinteiset ja vähän uudemmatkin joululaulut kaikuvat jälleen Tampere-talossa, kun Isossa salissa järjestetään jokavuotinen, kaikille avoin yhteislaulutilaisuus perjantaina 13. joulukuuta klo 19.

Illan laulattajina ovat Matti Heinivaho, Elina Vettenranta, poikasopraanot Lauri Liuko ja Aapo Savisaari sekä Viihdekuoro Sauriat. Säestyksestä vastaa Risto Hiltusen orkesteri. Ohjelmassa on mukana myös Tanssistudio Razzmatazzin tanssiryhmä. Tilaisuuden kesto on noin kaksi tuntia sisältäen väliajan.

Joululaulutilaisuuden järjestävät yhteistyössä Aamulehti, Tampere-talo ja Tampereen Diakoniakeskus. Tilaisuudessa voi osallistua joulukeräykseen, jonka tuotto lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Ohjelmapäällikkö Marko Stenström, puh. 050 579 9226, marko.stenstrom@tampere-talo.fi

Pe 13.12.2013 klo 19

Tampere-talon Iso sali

Koko perheen joululaulut

Tampere-talo on monipuolinen, laajaa asiakaskenttää palveleva kulttuurin, konserttien ja kokouspalveluiden tarjoaja. Se on Pohjoismaiden suurin kulttuuri- ja kongressikeskus, joka on toistuvasti valittu Suomen kongressitalojen kärkeen.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki