Etusivu » Tiedotteet » Perhe » Aavan koti- ja asumispalveluiden päällikkö Markus Forsell Work Goes Happy panelistina huomenna

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Julkaistu: 10.03.2015 klo 11:30
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Koti- ja asumispalveluiden päällikkö Markus Forsell osallistuu huomenna keskiviikkona Work Goes Happy –tapahtuman arvovaltaiseen paneeliin Helsingin Wanhassa Satamassa. Forsell edustaa paneelissa työantajaansa peruspalvelukeskus Aavaa. Aiheena paneelissa on työn ja perheen yhdistäminen ja erityisesti perheystävällinen johtaminen käytännössä.

Muina panelisteina ovat muun muassa Päivi Lipponen Eduskunnasta ja Hanno Nevanlinna Futurice Oy:stä.

Työn ja perhe-elämän yhdistämistä käsittelevä ohjelmakokonaisuus:

Work goes happy (WGH) on työhyvinvointikonsepti, joka luo ideoita, avaa väyliä työhyvinvoinnista ja työelämästä tiedottamiseen niin asiantuntijoille, työyhteisöille kuin yhteistyökumppaneille. WGH tuottaa asiapitoisia, mutta viihdyttäviä ja mieleenpainuvia elämyksiä sekä tapahtumia lisäten mukaan myös viihdemaailman elementtejä.

Vuosittainen päätapahtuma järjestetään keväisin Helsingissä. Kaudella 2015 tapahtuma on Wanhassa Satamassa keskiviikkona 11.3.2015 klo 9-17.

Tapahtuma on yhdistelmä päälavaohjelmaa, teemasaleja, workshoppeja ja messuja. Yleisöllä on tapahtumaan vapaa pääsy!

Panelisti, koti- ja asumispalveluiden päällikkö Markus Forsell, 044 440 6561

Päijät-Hämeen suurin sosiaali- ja terveysalan palveluntuottaja ja työnantaja. Intohimona hyvinvointi. Potilaan ja asiakkaan etu edellä www.phsotey.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki