Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » Tiedoksi toimituksille: Säännöllisen tiedonantovelvollisuuden kotivaltion valinta

Danske Bank

Julkaistu: 26.02.2016 klo 15:45
Julkaisija: Danske Bank

Danske Bank Oyj on 26.1.2009 viranomaisille ja keskeisille tiedotusvälineille antamansa tiedonannon mukaisesti valinnut arvopaperimarkkinalain 1 luvun 4 § 11 momentin mukaiseksi säännöllisen tiedonantovelvollisuuden kotivaltiokseen Suomen.

Valinta koskee joukkovelkakirjalainoja ja muita velkasitoumuksia, jotka ovat julkisen kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämässä Helsingin pörssissä, Lontoon pörssissä (London Stock Exchange) tai Luxemburgin pörssissä (Luxembourg Stock Exchange).

Anu Ilvonen, viestintäjohtaja, Danske Bank Oyj, puh. 010 546 8002

Danske Bank on Pohjoismaiden johtavia pankkikonserneja, joka palvelee henkilö,- yritys- ja yhteisöasiakkaita 15 maassa. Suomessa tuotamme asiakaslähtöisiä pankkiratkaisuja yli miljoonan asiakkaamme tarpeisiin. Danske Bankilla on erinomainen kansainvälinen asiantuntijaverkosto ja olemme modernien mobiili- ja tablettipankkipalvelujen edelläkävijä.