Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » Suomalainen laskutuspalvelu leviää Euroopan markkinoille

Zervant Oy

Suomalainen laskutuspalvelu leviää Euroopan markkinoille

Julkaistu: 22.03.2016 klo 09:00
Julkaisija: Zervant Oy

Suomalainen laskutuspalvelu leviää Euroopan markkinoille

Zervantin ja Baswaren yhteistyö helpottamaan pienyritysten laskutusta

HELSINKI (22.3.2016) – Suomalainen fintech-startup Zervant, jonka pilvipohjaisella palvelulla on jo yli 90 000 yrityskäyttäjää, on viemässä verkko- ja paperilaskutuspalvelunsa koko Euroopan markkinoille yhteistyössä Baswaren kanssa. Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoitus- ja maksupalvelujen tarjoaja.

Zervant ja Baswaren yhteistyösopimuksen tarkoituksena on tuoda helppokäyttöiseen Zervant-laskutusohjelmaan mahdollisuus lähettää verkko- ja paperilaskuja Baswaren välityspalvelun kautta. Ensimmäisessä vaiheessa laskujen välitysmahdollisuus on tarkoitus tuoda pienyrityksille Ruotsiin, Saksaan, Ranskaan ja Belgiaan.

“Yhteistyömme myötä Zervant voi tarjota asiakkailleen kattavammat, nykyaikaiset palvelut ja laajan sähköisten laskujen verkoston. Baswaren ratkaisu edistää Zervantin asiakkaiden nopeaa ja helppoa siirtymistä verkkolaskutuksen piiriin, joten yhteistyö tukee Zervantin liiketoimintaa myös kansainvälisesti”, kertoo Baswaren Commerce Network liiketoiminnasta vastaava Vesa Tykkyläinen.

“Basware-yhteistyöllä on merkittävä vaikutus pienyrityksille, koska yhteistyö tarjoaa mahdollisuuden lähettää EU-direktiivin vaatimia verkkolaskuja helposti. Ilman pk-yrityksille suunnattua verkkolaskutusratkaisua, jopa 80% Euroopan yrityksistä jäisi tämän kehityksen ulkopuolelle. Lisäksi siirtyminen verkkolaskuihin säästää paperilaskuihin verrattuna jopa 25 euroa laskulta”, mainitsee Zervantin toimitusjohtaja Mattias Hansson.

Suomessa murros siirtymisestä paperilaskuista verkkolaskuihin tapahtui jo vuonna 2012. Nyt saman kehityksen odotetaan alkavan Manner-Euroopassa.

Lisätietoa EU-direktiivistä:

Lisätietoa medialle:

Mattias Hansson, TJ

Mattias.Hansson@zervant.com

Matias Vahtola, markkinointijohtaja

matias.vahtola@zervant.com

Marika Kohonen, markkinointijohtaja

marika.kohonen@basware.com

Zervantista ja Baswaresta:

Zervant tarjoaa helpon kirjanpito- ja laskutusohjelman pienyrittäjille. Zervantilla on jo yli 90 000 käyttäjää ja sen päämarkkinat ovat Suomi, Ruotsi, Saksa, Ranska, ja Iso-Britannia. Zervant on tähän saakka kerännyt neljän miljoonan euron rahoituksen Conor Venture Partnersilta, Tekesiltä ja enkelisijoittajilta. www.zervant.com/fi

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. www.basware.fi