Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » S-Pankki tarjoaa suomalaisten kuluttajien mielestä muita pankkeja paremmat asiakkuusedut

SOK

Julkaistu: 17.12.2010 klo 10:14
Julkaisija: SOK

S-ryhmään kuuluva S-Pankki tarjoaa vastikään valmistuneen Kanta-asiakasbarometrin mukaan muita pankkeja paremmat asiakkuusedut. Kanta-asiakasbarometrin tulos perustuu loka-marraskuun vaihteessa toteutettuun kyselyyn, johon vastasi yli 1 500 kuluttajaa eri puolilta Suomea.

Suomalaisia kuluttajia pyydettiin vertaamaan pankkeja muun muassa asiakkuudesta saatavan konkreettisen hyödyn suhteen sekä arvioimaan, minkä pankin tarjoamien etujen merkitys oli kasvanut eniten viimeisen vuoden aikana. S-Pankki nappasi ykkössijan molemmissa kategorioissa.

”Haluamme tarjota S-Etukortin käyttäjille kilpailukykyisen ja palkitsevan vaihtoehdon päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen. Kyselyn tulos osoittaa, että olemme kehittäneet toimintaamme oikeaan suuntaan”, sanoo S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula.

Kanta-asiakasbarometrillä on vuodesta 2006 alkaen mitattu suomalaisten kuluttajien näkemyksiä tarjolla olevista kanta-asiakasohjelmista. Barometrin toteutuksesta vastaavat Loyalty House Oy ja 121 Media Oy.

Lisätietoa:
Toimitusjohtaja Pekka Ylihurula, S-Pankki Oy, puh 010 76 82100, pekka.ylihurula@sok.fi.

S-ryhmään kuuluva S-Pankki on suomalainen kauppapankki, jolla on noin 2,3 miljoonaa asiakasta. S-Pankki tarjoaa asiakkailleen säästämiseen, maksamiseen sekä hankintojen rahoittamiseen liittyviä palveluja. S-Pankki palvelee asiakkaitaan noin 1 000 S-ryhmän toimipaikassa ympäri Suomen sekä verkkopankin ja puhelinpalvelun kautta. S-Pankin palvelut on ensisijaisesti suunnattu S-ryhmän osuuskauppojen asiakasomistajille. S-Pankille on myönnetty kotimaisuutta kuvaava Avainlippu-tunnus. Lisätietoa osoitteesta www.s-pankki.fi.