Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » S-Pankki laajentaa luottovalikoimaansa

SOK

S-Pankki laajentaa luottovalikoimaansa

Julkaistu: 16.04.2012 klo 11:15
Julkaisija: SOK

Päivittäispalveluiden tuottamiseen erikoistunut S-Pankki kasvattaa tuotevalikoimaansa uudella luottotuotteella. Uudella S-Lainalla S-Pankki vastaa aiempaa suurempiin rahoitustarpeisiin, aina 20 000 euroon asti. S-Laina sopii erityisesti isompien hankintojen, kuten remontin, sisustamisen tai veneen rahoittamiseen.

S-Laina on muiden S-Pankin luottotuotteiden tapaan vakuudeton eli sen hakeminen ei edellytä asiakkaalta vakuuksia tai takaajia. Luoton määrä on 5 000–20 000 euroa ja takaisinmaksuaika enintään 12 vuotta. Tämä mahdollistaa sen, että myös isomman lainan kuukausierä pysyy kohtuullisena.

– S-Pankki on toiminut neljän ja puolen vuoden ajan tarjoten etuja ja palveluita erityisesti S-ryhmän osuuskauppojen asiakasomistajille. Nyt palvelemme asiakkaitamme entistä kokonaisvaltaisemmin, kun luottovalikoimamme kattaa asiakkaiden rahoitustarpeet 200 eurosta 20 000 euroon saakka, sanoo S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula.

S-Pankki numeroina 31.12.2011

2 452 000 asiakasta
948 000 S-Etukortti Visan käyttäjää
2 473 miljoonaa euroa talletuksia
301 miljoonaa euroa myönnettyjä luottoja
1 066 000 sähköisten palveluiden käyttäjää
16,3 %:n vakavaraisuusaste

Lisätietoa:

Pekka Ylihurula, S-Pankki Oy, puh. 010 76 82100, pekka.ylihurula@s-pankki.fi

S-ryhmään kuuluva S-Pankki on suomalainen kauppapankki, jolla on noin 2,5 miljoonaa asiakasta. S-Pankki tarjoaa asiakkailleen säästämiseen, maksamiseen sekä hankintojen rahoittamiseen liittyviä palveluja. S-Pankki palvelee asiakkaitaan noin tuhannessa S-ryhmän toimipaikassa ympäri Suomen sekä verkkopankissa ja puhelinpalvelun kautta. S-Pankin palvelut on ensisijaisesti suunnattu S-ryhmän osuuskauppojen asiakasomistajille. S-Pankille on myönnetty kotimaisuutta kuvaava Avainlippu-tunnus.