Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » Puuilo ja Ikea saman katon alle Jyväskylässä!

Puuilo Oy

Puuilo ja Ikea saman katon alle Jyväskylässä!

Julkaistu: 26.02.2015 klo 08:00
Julkaisija: Puuilo Oy

Puuilon huikea kasvu jatkuu: Tälle tilikaudelle kaksi uutta myymälää ja tavoitteena yli 100 miljoonan euron myynti.

Puuilon vahva kehitys jatkui tammikuussa päättyneellä tilikaudella ja yhtiön liikevaihto kasvoi lähes 25 prosenttia edellisvuoteen verrattuna. Yhtiö tavoittelee tällä tilikaudella yli 100 miljoonan euron myyntiä. Toukokuussa Puuilo avaa myymälän Ikean naapuriin Jyväskylän Seppälään. Keväällä avautuu myös toinen myymälä Poriin. ”Konseptimme on toiminut odotetusti niin vanhoilla kuin uudemmillakin paikkakunnilla. Tämä rohkaisee meitä jatkamaan kasvustrategiaamme ja avaamme tänä vuonna vähintään kaksi uutta myymälää. Olemme iloisia, että voimme tarjota laajan ja mielenkiintoisen tuotevalikoimamme sekä erittäin kilpailukykyiset hinnat jatkossa myös Jyväskylässä ja Porissa”, kertoo Puuilon toimitusjohtaja Markku Tuomaala.

Myymäläavausten jälkeen Puuilo työllistää noin 240 henkilöä 15 myymälässä. Puuilon verkkokauppa toimii osoitteessa www.puuilo.fi.

Puuilo on vuonna 1982 perustettu perheyritys, jonka toiminta on lähtenyt liikkeelle pienestä puusepän verstaasta Kainuusta. Nykyisin yritys on puhtaasti vähittäiskauppaa harjoittava keskisuuri tavarataloketju, jolla on Suomessa 13 myymälää ja verkkokauppa. Valikoimiin kuuluvat pienrautatavarat, työkalut, koneet, pesuaineet sekä erilaiset sesonkituotteet. Yritys tunnetaan edullisista hinnoistaan ja erittäin laajasta yli 80.000 tuotetta käsittävästä tuotevalikoimasta. Tällä hetkellä yrityksen omistus on jakaantunut toimivan johdon ja pääomasijoittaja Sentica Partnersin kesken.

Lisätiedot:
Markku Tuomaala,