Etusivu » Tiedotteet » Pääuutinen » Raksa kasvatti kävijämääräänsä

Raksa kasvatti kävijämääräänsä

Julkaistu: 10.03.2014 klo 10:07
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Suomen suurin rakennusalan erikoistapahtuma Raksa houkutteli viikonloppuna edellisvuotta enemmän yleisöä Lahden Messukeskukseen. Kolmi­päiväisillä Raksa-messuilla vieraili yli 21 000 messuvierasta. Kävijämäärä kasvoi lähes tuhannella. Tapahtuma sai messuvierailta kiitosta erityisesti uudistuneista tiloista, jotka mahdollistivat hallien selkeän teemoituksen, sekä uudesta piharakentamisenosiosta, jolle oli koottu pihan suunnitteluun ja rakentamiseen liittyviä tuotteita ja palveluita. Raksa 2015 järjestetään Lahden messukeskuksessa 13.-15. maaliskuuta 2015.

Seuraava suurtapahtuma Lahden Messukeskuksessa on Suomen suurin ammatillisen koulutuksen tapahtuma Taitaja 8.-10. huhtikuuta.

Lahden Messut Oy
Markkinointipäällikkö Irina Lehtonen, p. 0400 710 836
irina.lehtonen@lahdenmessut.fi

Markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Minna Helminen, p. 0400 617 640
minna.helminen@lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.