Etusivu » Tiedotteet » Pääuutinen » Lewel Group laajentaa Oulussa – yhtiön pääkonttori uusiin toimitiloihin

Lewel Group Finland Oy

Lewel Group laajentaa Oulussa – yhtiön pääkonttori uusiin toimitiloihin

Julkaistu: 01.06.2012 klo 13:05
Julkaisija: Lewel Group Finland Oy

Lewel Groupin pääkonttori muuttaa uusiin toimitiloihin

Lewel Groupin pääkonttori muuttaa kesäkuun alussa uusiin toimitiloihin Oulussa. ”Liiketoimintamme on Suomessa vahvassa kasvussa. Uusien ja tilavampien toimitilojen myötä voimme laajentaa ja vahvistaa ydinliiketoimintaamme. Sijaintina Oulu on meille strategisesti merkittävä, tällä seudulla on paljon meille tärkeää osaamista. Palkkaamme lähivuosien aikana tiimeihimme kymmeniä tuotesuunnittelun ammattilaisia.”, kertoo Lewel Groupin toimitusjohtaja Jukka Kangas.

Yhtiöllä on pääkonttorin lisäksi toimipisteet pääkaupunkiseudulla Espoossa sekä Kuopiossa.

Uusi osoitteemme 1.6.2012 alkaen:

Lewel Group Finland Oy

Elektroniikkatie 10

90590 Oulu

Jukka Kangas, Toimitusjohtaja, Lewel Group Finland Oy, puh: +358 46 851 0208,

jukka.kangas@lewelgroup.com

Lewel Group tarjoaa kokonaisvaltaisia tuotekehitys-palveluita yrityksille, jotka toimivat eri toimialoilla aina teollisuuselektroniikasta terveydenhuoltoon. Tuemme asiakkaitamme koko projektin ajan, ensimmäisestä ideasta viimeisteltyyn tuotteeseen saakka. Lewel Group tarjoaa parhaan mahdollisen kokonaisuuden, jossa innovatiivinen pohjoismainen osaaminen yhdistyy kustannustehokkaaseen tuotantoon Aasiassa.